Ahhhhhhh

Kan nu even geen klachten over zwangerschappen horen!
Hebben jullie dat ook dat je je nu ergert aan mensen die klagen over hun zwangerschapskwalen, hoe naar dat ook kan zijn.

Ik zit nu middenin mijn miskraam.
Na een echo zonder kloppend hartje, heb ik nu flinke bloedingen....
Hopelijk ben ik er snel vanaf.

Tot forums!

Gr Jess

Hoi Jess

Zo herkenbaar. Je hoort andere klagen over hoe ziek ze wel niet zijn van hun zwangerschap, terwijl jij probeert je door een miskraam heen te slaan. Helaas krijg je van anderen niet de reacties die je zo graag zou willen. Ik kan je alleen heel veel sterkte   wensen en ik hoop dat je je snel beter voelt.
Mijn ervaring is dat ik bij bepaalde dagen, heel verdrietig ben. Probeer het een plekje te geven.

Liefs

Lydia

Ik heb je reactie gezien op het zwanger zijn forum, en eerlijk gezged vind ik dat je een beetje overdrijft. Kijk als je in je omgeving mensen hebt die gewoon lekker gaan zitten klagen en zuchten dan kan ik me vorostellen dat je denkt, had ik dat maar. Maar op een forum kun je dat soort dingen uit de weg gaan. En vergeet niet jouw miskraam heeft niets met de kwaaltjes van de anderen te maken.

Je kan niet verwachten dat een heel forum (die er ook is voor het uitwisselen voor allerlei ervaringen, angsten en geklaag) rekening houdt met het feit dat jij eenmiskraam hebt (gehad). Zou wat zijn dan kan iemand die maar niet zwnager wordt ook tegen jou zeggen, jij bent tenminste zwnager geweest.

Blijf voorlopig even weg van het zwnarger zijn forum. Uit hier je frustraties over je verdriet, de vrouwen hier snappen je verdriet. Maar geef een ieder ruimte voro zijn eigen frustraties, klagerijen etc.

Heel veel sterkte met de verwerking.

Miep

ook ik heb je reactie gezien op het zwanger zijn forum, en ik weet hoe moeilijk het is om een miskraam te hebben ( heb er dit jaar ook twee gehad) en ik ben het idd met met mijn voorganger eens dat je wel wat overdrijft!

en misschien is het een idee dat je je miskraam eerst een plekje geeft voordat je weer op het zwanger zijn forum begeeft!

en ook een tip is iedereen in zijn waarde laten, niemand kan voor een ander zeggen hoe die gene zich wel of niet of mag voelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en mocht je binnenkort weer zwanger worden weet ik zeker dat je het ook wel eens lekker vindt om even lekker je hart te kunnen luchten door even lekker te gaan ''zeuren'' op het zwanger zijn forum!

sterkte verder met je miskraam!

Ook ik heb een miskraam gehad. Zat daarvoor gezellig op het maartforum, maar heb daar afscheid genomen van de meiden en er bewust niet meer op gelezen, omdat ik van te voren wist dat dat moeilijk zou zijn.

Heb ook jouw reacties gelezen op het 'zwanger zijn'-forum, en vind inderdaad dat je je nogal  erg apart geuit hebt tegen die zwangere meiden.... Ze schrijven het toch niet persoonlijk aan jou? En waarom ga je jezelf pijnigen door daar te blijven lezen?

Ik heb na mijn miskraam  een tijdje op dit forum meegelezen (en af en toe doe ik dat nog), maar ben voor mijn gevoel nu weer toe aan het 'zwanger worden' forum, omdat ik weer graag naar de toekomst wil kijken.

Veel sterkte met dit verlies. Ik merk nu na een aantal weken dat het weer wat beter met me gaat en ik me weer richt op de toekomst. Dat wens ik jou ook toe. En laat die zwangere meiden heerlijk genieten! En laat ze lekker klagen als ze dat willen; daar hebben ze elkaar toch voor? Misschien ben je over een paar maanden zelf ook zo'n klagende mopperkont! Ik hoop  het voor je, want dan ben je tenminste weer zwanger!

Vennie

hey jaikke

Ik las zonet een reactie van jou bij het gedeelte zwanger zijn.
Heb daar ook een berichtje achtergelaten.
vond het niet juist hoe daar op jou reactie werd gereageert!
Ik wil je even een hart onder de riem steken. Het gevoel van een
miskraam is hartbrekend.
Bij mijn eigen miskraam wist ik gelukkig nog niet dat ik
daadwerkelijk zwanger was. dat maakte het verwerken van...een
stuk makkelijker.
Ik wens jou en je man of vriend  heeeeel erg veel sterkte toe........

Hanna

Miep,Wilma en Vennie,

Misschien dat jullie je een beetje op een andere manier uit zouden kunnen drukken???
Hoe jullie rageren op jaikke...sorry hoor maar dat slaat echt helemaal nergens op!!!!
Ik heb op het zwanger zijn forum gereageerd want ook ik vond vond dat de dame die het stukje schreef wat erg negatief was over het zwanger zijn....en ik kan me heel goed voorstellen dat iemand moeite heeft zoiets te lezen.

Enne...iedere vrouw mag lezen waar ze wilt!!!! dat is niet iets wat jullie bepalen.

Misschien zouden jullie voortaan iets beter kunnen denken voor je iets schrijft??

Voor de dames die een mk hebben gehad...heel veel sterkte en hopelijk raken jullie toch weer zwanger en gaat het dan wel goed.

Liefs Gea

Gea,

ik heb net op jou gereageerd op dat andere forum.

Ze hoeft er niet weg te blijven, dat was een advies. Als ze er zo slecht tegen kan dan lijkt me dat beter voor haar. Maar iemand verwijten omdat ze iets voelt, daar wordt haar miskraam niet minder van. Zij reageert haar boosheid om de miskraam af op iemand anders die niets met haar miskraam te maken heeft. Als je een miskraam hebt dan wil dat nog niet zeggen dat je een ander hoeft te kwetsen.

Misschien had zij ook na kunnen denken voordat ze iets dergelijks neerzette.

Ik blijf bij mijn standpunt.

Miep

Terug
Bovenaan