Ahhhhhhh

hahhahaha ik las net pas dat je al 38 weken bent....kom ik aan met mijn 15 weken moet eerst de 38 nog maar eens zien te halen!
en een discussie moet gewoon in het juiste perspectief gelezen worden he. lekker toch ieder zijn eigen mening? houd de boel wel levendig hier das een ding wat zeker is!

Wens je veel succes met het inleiden en een wolk van een baby!

liefs sweety

Jeetje mina zeg.....

Wat ik eerder van de week op het zwanger zijn forum poste "En toch moeten jullie maar blij zijn dat jullie zwanger zijn en  alle klachten voor lief nemen hoe zwaar dat ook kan zijn....." was bedoeld als hou in je achterhoofd dat je toch maar zwanger bent....misschien niet dan blijkbaar niet helemaal verwoord zoals ik het bedoelde dan, maar ok.
Ik schrik echt van sommige reacties hier, nog wel op een miskramen gedeelte van deze site.
Helemaal als ik lees dat er door sommige mensen gevonden word dat  ik met dat ene zinnetje mensen die  zwanger zijn afzeik, pfff.....als dat al afzeiken is........
Ben de afgelopen week trouwens  weer tante geworden en mijn andere schoonzus is ook weer 13 weken zwanger, nou ik kan jullie vertellen,  al was dat even  moeilijk om te horen,  ik  echt net zo  super blij voor ze  ben als dat ik nog zwanger was geweest.

Maar goed ik ga eens kijken of er nog andere miskramen forums zijn.....

quote: Jaikke schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-10-2006 13:59:48'));

Kan nu even geen klachten over zwangerschappen horen!
Hebben jullie dat ook dat je je nu ergert aan mensen die klagen over hun zwangerschapskwalen, hoe naar dat ook kan zijn.

Ik zit nu middenin mijn miskraam.
Na een echo zonder kloppend hartje, heb ik nu flinke bloedingen....
Hopelijk ben ik er snel vanaf.

Tot forums!

Gr Jess

Het kan zijn dat je het misschien anders bedoelde, maar dit hier vind ik toch rake woorden hoor! Het spijt me wel, maar denk je zelf niet dat wij in ons hoofd best aan jullie denken? Vooral degene die zelf een miskraam hebben gehad voordat ze op het zwanger forum belandden?? Ik hoop voor je dat je het goed kunt verwerken en dat je verder kunt, maar misschien moet je jezelf maar beschermen tegen "zwangerenpraat" en voorlopig niet op zwanger zijn forums kijken! En doe je het wel en erger je je aan hoe die vrouwen praten, weet dan dat je zelf zit te lezen!
Succes en sterkte

Wat ik hier schreef noem ik zeker geen afzeiken.......als ik zeg dat ik ff geen gezeur over kwaaltjes kan aanhoren, dan zeik ik toch niemand af, dan schrijf ik alleen ff wat over mijn gevoel.......en iedereen moest zijn gevoel toch kunnen uiten volgens jullie op het forum.......maar nee dan word ik  wel gelijk als afzeiker of aansteller uitgemaakt........
En d8 er hier trouwens over verder te praten met dames die net als ik midden in een miskraam zaten of net een miskraam hebben gehad!

Hoi Jaikke,

Hoe gaat het nu met je? Kan me voorstellen dat je schikt van alle reacties hier, zijn er idd nog al wat met alemaal verschillende meningen he. je hebt het vast niet zo bedoelt, maar mensen lezen soms iets anders, of vatten jou schrijven anders op als jij bedoelt. Dat is het nadeel van mailen en niet iemand stem horen....Ik vind dat jij net zo veel recht hebt om te uiten van je voelt als ieder ander hier...Iedereen mag haar mening geven daarom heet dit ook een forum en dit is gewoon een geode discussie vind ik.

Ik denk dat als je je berichtje alleen hier geplaatst had, er niet zo veel ophef over gemaakt was omdat dit forum daar speciaal voor is. maar omdat jou berichtje op het zwanger zijn forum stond reageren natuurlijk de zwangere ook he. Ik vatte je berichtje niet op als ''afzeiken'' maar ja, de meningen dus verdeeld. En ik snap ze wel allemaal.
Ik wens je veel succes met het verwerken van je MK en hopelijk wanneer jullie er weer aan toe zijn, wordt je snel zwanger ( net als ik) en kun je lekker meegenieten met alle andere zwangere!

liefs sweety

Hoi Jaikke,

Ik wil je hier ook even een hart onder de riem steken hoor. Ik vind dat de tekst die je op dit forum hebt geplaatst ook geen afzeiken is. Ik vind ook dat sommige mensen erg extreem reageren op jouw woorden.
Tuurlijk baal je na een miskraam, zeker als je er net midden in zit en ik vind het ook echt niet raar dat je dan "ergert" aan mensen die het over hun kwaaltjes hebben. Dat hoort er in de beginfase gewoon bij. Als mensen dat niet kunnen relativeren is dat erg jammer.
Ik hoop dat het al wat beter met je gaat en dat je snel weer uit deze zgn. ergernisfase bent.

Gr cc

Hoi Jaikke,
Ik herken dit precies..
Heb dit zelfde onderwerp ook een paar weken geleden aan gesneden hier!!
Kreeg toen ook de volle laag van een aantal mensen..
Inderdaad hoort dat gevoel wat je beschrijft gewoon een beetje bij die periode net na een mk.
Ik had het toen ook sterk, en kan er nu weer beter tegen.
Vind het ook zeer onterecht  hoe mensen op  jouw mening reageren..Tuurlijk is zwanger zijn soms zwaar, en kun je last hebben van allerlei dingen.
Is ook absoluut wel waar, maar iets meer begrip zou mooi zijn voor de medemens die even in een rotperiode zitten..toch??
Jij verdient zo'n reactie niet..
Heel veel sterkte, en als je er weer klaar voor bent..succes..
Groet R

Terug
Bovenaan