Ahhhhhhh

Hoi allemaal,

Ook ik ben het eens met miep34. Misschien is het beter om even niet mee te lezen als het je zoveel pijn doet. Ik ben sinds een 2 weken lekker bezig op het zwanger worden forum en ga toch ook niet iedereen zitten afzeiken die zwanger zijn, zo van... Ja en ik heb mijn kind verloren en wil nu weer heel snel zwanger worden en het lukte ALTIJD de eerste ronde ne nu niet SNIK "SNI"K"SNIK..... Ik weet heel zeker dat een miskraam erg is (eigen ervaring) maar een overleden kind wat voldragen of bijna voldragen is, is wel even iets anders. En een ouder kind verliezen ook. Ik mag hopen voor iedereen die zich nu erg ZIELIG vind omdat ze een miskraam hebben gehad, dat ze niet meemaken wat andere mensen meemaken door hun kind na geboorte of later te moeten verliezen......
Ik wil jullie wel veel sterkte wensen, want ik weet dat het pijnlijk is, maar ga niet zitten afgeven op andere mensen. LAAT IEDEREEN IN ZIJN WAARDE!!!!

PS WAT DENK JE DAT JE DOET ALS JE ZO ZIT TE ZEUREN OVER HOE VERSCHRIKKELIJK HET IS OM EEN MISKRAAM TE HEBBEN BIJ MENSEN DIE NIET EENS ZWANGER KUNNEN WORDEN.... OF HET GEWOON AL EEN HELE TIJD AAN HET PROBEREN ZIJN, MAAR DAT HET NIET LUKT....
DENK EENS AAN DIE MENSEN ALS JULLIE ZITTEN TE KLAGEN OVER EEN MISKRAAM.

Sorry, maar ik denk niet dat jullie nu de meest zielige personen zijn die er zijn

aan gea!

dus iemand die een miskraam heeft gehad mag een zwangere wel ''afzeiken'' op een zwanger zijn forum???

beetje krom niet!

en dat je zwanger bent wil niet altijd zeggen dat alles vlekkeloos verloopt!!!

er zijn vrouwen die hebben een hele beroerde zwangerschap en daar mogen ze best even over ''klagen''

en het was idd een advies dat ze beter dan even niet kan meelezen op een zwangeren forum als ze daar zo moeite meeheeft   en als ze wel wil meelezen dat wel de zwangeren in hun waarde laten!

het is niet de schuld van de zwangeren dat het misgegaan is!

tuurlijk is het super erg een miskraam, ik heb er dit jaar ook twee gehad!
maar ik liet wel iedereen in zijn waarde!!

goh, brengt heel wat verschillende reacties teweeg zon discussie!
Blijft natuurlijk altijd een lastig onderwerp, waarbij er eigenlijk geen gelijk en ongelijk bestaat. Ieder heeft recht op zijn/haar mening ongeacht wat die ook mag zijn of of je er wel/niet mee ens bent. Daar is dit forum gelukkig ook voor!! Wat ik persoonlijk wel vind is dat zowel Miep als jaikke gelijk heeft. Ik zelf heb net als iedereen hier een MK gehad dus weet wat het is. De ene dag kun je beter tegen'" geklaag'' dan de andere dag net na of tijdens je MK. maar hoe bereijperlijk dat ook is, in principe doe je dan het zelfde als iemadn die zwanger is, nl 'klagen'over je MK..hoe moeilijk je dat vind enz...Dus ik snap dat jaikke zich aan 'geklaag van zwangere kan storen omdat zij net een MK heeft, maar eigenlijk jaikke klaag je nu zelf over je MK omdat je je zo rot voelt wat helemaal begrijpelijk is. Dus daarom snap ik jullie allebei en ben ik het eigenlijk dus ook met jullie allebei eens. Ik vind dat Miep ook gelijk heeft in haar standpunt omdat ik vind dat je hierin eigenlijk geen gelijk/ongelijk hebt, alleen het meningsverschil van verschillende mensen.

Dus idd laat iedereen klagen die wil klagen, of het nu over een MK of zwangerschap betreft. Ikzelf ben nu 15 weken zwanger na mijn MK en heb een heerlijke zwangerschap tot nu toe, dus heb niet te 'klagen'' maar kan me heel goed voorstellen dat het niet altijd een roze wolk is...mijn zus heeft 2 weken voor de uitgerekende datum haar meisje verloren en moest dus bevallen van een dood kindje...

ZO hebben we allemaal onze ervaringen en ieder verschillend.
Jaikke, ik wens je veel sterkte met het verwerken van je verlies en ik vind dat je het recht hebt om uit te spreken wat je voelt ongeacht of iemand het er mee eens is ja/nee. het zijn jou gevoelens en die zijn oprecht.

Iedereen hier verder erg veel succes met alles!

liefs sweety

Tjeeee....wat een zwangerschapshormonen gieren er door jullie lichaam heen zegwe hebben het over afzeiken???als iemand praat over dat je juist blij moet zijn met een zwangerschap terwijl je zelf net een mk gehad hebt...noem ik dat niet dat je dan iemand afzeikt hoor......ik denk dat jullie midden in de hormonenperiode zitten en daardoor zo heavy reageren....ik zal het verder maar laten...als je straks iets verder bent in je zwangerschap.....snap je misschien wel wat ik bedoel.

groetjes Gea

p.s. dat laatste van verder in de zwangerschap is eigenlijk meer bedoelt voor de dames die op het andere forum hier gelezen hadden en mee reageerden......

voor alle dames die proberen zwanger te raken....sterkte,hopelijk lukt het snel.

hahahah Gea, tja zwangerschapshormonen...Ik ben nu 15 weken zwanger en vind je mijn berichtje vol van de zwangerschapshormonen dan?? volgens mij valt het wel mee toch? En ik snap heel goed wat je bedoelt hoor zwanger of niet denk ik. Ach, het blijft gewoon een discussie tussen wel/niet mee eens he, en das verder prima vind ik! Moet ook kunnen mits iedereen elkaar respecteerd toch?

hopelijk heb jij ook snel 'last '' van de zwangerschapshormonen en snap jij wat ik bedoel...hihiih grapje hoor! succes verder!!

liefs sweety

Hihi sweety...ja ik snap wat je bedoelt meid....een discussie moet kunnen.....

Nou mijn ergste zw.hormoontjes zijn nu weg hoor....ik hoop morgen ingeleid te worden na een zeer moeilijke zwangerschap...dus dan beginnen hoop ik de herstelhormonen weer te komen....

Maar evengoed thnx

Gea
38 wkn en 2 dgn

Terug
Bovenaan