al denken aan volgend kindje?

Hoi marisa,

ik weet precies wat je bedoelt ik zeg altijd bij de geboorte van een eerste kind word er ook een moeder geboren en al je instincten (moeder) barsten los, de onvoorwaardelijke liefde die je voor zo,n kindje voelt en terugkrijgt is iets wat het juist heel bijzonder maakt en ook met niets te vergelijken meryem is geboren op 15 mei zij is derde in rij maar iedere keer weer denk ik zoveel als ik van deze houd kan ik nooit meer van een ander kindje houden maar als je eens wist hoe ik de plank mis slaat ik hou van alledrie mn kinderen evenveel zijn mijn grootste schatten, mijn grootste liefdes op aarde, en ondanks dat mijn derde zwangerschap niet zo leuk was heb ik diep in mn hart toch een vraagtekentje zou er ooit nog een vierde komen, en ook bij mij is het niet alleen rozengeur en maneschijn de slapeloze nachten, de krampjes het niet willen slapen en ga zo maar door maar  ik laat me niet zo   makkelijk uit het veld slaan als ik naar mijn oma kijk 9 kids en mijn andere oma 13 dan heb ik niets te klagen en dan met al die moderne techno afwasmachine droogmachine, flessensterilisator wat zijn wij dan verwend vergeleken met vroeger.

groetjes

Hoi Marisa,

Feline is nu bijna 11 weken en ik wil zeker een tweede kindje. Ik had wel een zware bevalling en ook de eerste weken waren niet echt leuk en nu is het nog af en toe heel zwaar, maar ik wil het echt nog een keer en dan hopelijk een normale bevalling.

groetjes Mariska

Wat grappig zeg, gisteren zat ik er net over na te denken om hetzelfde op het forum te vragen. En idd leuk al die verschillende reacties. Ik heb nu 2 prachtige jongentjes 2,5 en 11 weken. En zou ik graag nog een 3e kindje willen krijgen. Bij de oudste moest ik zo wennen, dat we zeiden, voorloppig nog ff niet hoor, en nu heb ik zoiets van ach als het met 2 kinderen lukt, kan een 3e er ook nog wel bij!   Ik hoorde pas een leuke jongensnaam en toen dacht ik ja, dat is leuk voor de volgende hahah (hoe bedoel je er al stiekum mee bezig) Maar wil toch nog maar even wachten, vind het wel handig als de jongenste zelf kan lopen als de volgende geboren wordt. Ik spreek er nu wel zo over of dat het allemaal vanzelfsprekend is, maar heb in mijn omgeving meerder mensen, die na 1e kindje, niet zomaar meer zwanger worden, en hou dat dus ook altijd ergens in mijn achterhoofd!

Nou, ik zal het je nog mooier vertellen. Een week of drie geleden heb ik de boekenkast opgeruimd en alles wat ik voorlopig niet ga lezen gaat naar zolder. Zo ook het babynamenboek. Die is dus deze week weer uitgepakt en ook mijn man zat er gisteren in te bladeren. En... we hebben al een naam op het oog (een meisjesnaam, wel te verstaan. )

Groetjes, Marisa

Ik heb nu twee kinderen en een derde komt er zeker niet, ookal is deze keer de zwangerschap en bevalling heel goed verlopen. Ook heb ik nu een kleine die blijkbaar alles volgens het boekje doet. Maar nog een kind erbij, kunnen wij financieel echt niet rondbreien. Ik zou dan zeker full-time moeten gaan werken.

Hoi Marisa,

Wij willen heel graag twee kindjes, we hebben nu een zoontje, maar we wachten nog even met zwanger worden. We willen eerste nog verhuizen, wonen nu in een apartement en willen graag naar beneden. Financieel moeten we er dan ook even goed voor staan en dan gaan we er weer tegen aan. Ik heb altijd geroepen dat ik aan een tweede ga beginnen als mijn zoontje 2 jaar is, dus op 8 mei 2009 stop ik weer met de pil en dan zien we wel hoe het loopt! De naam hebben we al....voor een meisje dan. Als het een jongen wordt moeten we weer flink discusieren! Maar dat komt dan wel! Over mijn bevalling hoef ik niet te klagen, dat was een keizersnede en ik weet al dat ik weer een kans heb op een dysmatuur kindje...dus kan ik gelijk al maatje 44 aanschaffen! Dus een gewone bevalling moet ik nog meemaken!

Groetjes
Angel

Nou, onze meid is met 37+5 geboren en die heeft ook best lang maatje 44 gedragen. Is gewoon een ukkie (zie topic hoe groeien jullie kinderen). Ik heb vandaag net haar maatje 44 en kleine maatje 50 pakjes weggeborgen, die kan ze nu niet meer aan (14,5 week). Ik zag die kleine rompertjes en dacht bij mezelf 'jeetje, die zijn wel erg klein! Ongelofelijk dat ze die heeft aangehad'. Het is nog steeds een ukkepuk, op/onder de onderste groeicurve, maar ze groeit wel goed. :)

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan