al denken aan volgend kindje?

hoi hoi,

ja, ik was nog niet bevallen van onze zoon en ik was er al over na aan
het denken om weer snel zwanger te worden als het ons gegund is
natuurlijk!

Na de bevalling en de eerste weken met veel gehuil en krampjes had ik
gelijk zoiets van, ok, als we dan toch nog een derde willen en
misschien nog een 4de dan z.s.m. want dan blijf ik gewoon lekker in dit
ritme hangen. Ik ben echt ontzettend blij met 2 gezonde kinderen en dan
ook nog een jongen en een meisje, echt ik dank God hier iedere dag
voor! En als het ons gegund is dan willen we zeker nog een derde!

Liefs,

Amani

Hoi,
Ik had verderop ook al gereageerd op dit stukje, maar echt, van 1 naar 2 kids is zwaarder, dan van 2 naar 3...
Je bent al gewend aan het aandacht verdelen, en je ritme..De derde gaat er gewoon in mee.
De jongste is nu 3,5 week, en we hadden dus lekker vakantie toen ze werd geboren.
Even kunnen wennen aan de situatie, en vanaf maandag nog een paar weken ritme vinden als  de oudste twee weer naar school gaan, en ik nog niet hoef te werken..En vanaf oktober weer werken, dus dan word het weer anders..De jongste gaat mee naar mijn werk, dus makkelijk ook.
Succes allemaal!!
Groet R

Ja, ik ben me er erg van bewust dat van 1 naar 2 een stuk zwaarder is. Als je met ze weg wilt, kun je met 1 kindje redelijk makkelijk het jasje en schoenen aantrekken en weggaan. Maar bij twee hangt de ander dan in de gordijnen en als je hem er uit wilt plukken  stopt de eerste haar broodje in de cd-speler...

Gevoelsmatig wil ik graag nog een kindje, maar dan moeten we ook hier in huis behoorlijk wat gaan reorganiseren (qua ruimte). En ook mijn cariere ligt dan weer even plat. Ik was tijdens de zwangerschap er bijna van overtuigd dat ik het er bij een ging houden, maar al binnen een paar weken na de geboorte van onze meid begon dat te veranderen.

Ach, ik merk wel wanneer het tijd is om die beslissing te nemen. Ik wil toch niet eerder zwanger proberen te worden voor volgende zomer, dus dan kan ik wel aardig inschatten hoe het is met zo'n kleintje die constant rondrent. Dan weet ik wel of ik er nog een baby bij kan hebben of niet. Misschien ben ik dan wel zo tevreden met hoe het loopt dat ik er nog vanaf zie. En anders kunnen we misschien ook wachten tot Lotte naar school gaat. We zien het wel, maar er over nadenken is in ieder geval wel fijn.

Groetjes, Marisa

Hoi hoi

Jesse is mijn 4e en we zijn met zn allen megadol op hem
Ondanks dat het hier niet helemaal over rozen gaat...heb ik toch gevoelens richting een 5e kindje
Maar helaas dat is voor mij (ons) niet weggelegd
Vanwege ernstige bekkenproblemen is het me heel erg afgeraden om een 5e kindje te krijgen
Ik ben ook gewaarschuwd dat de kans zeer groot is dat het deze keer eindigd in een rolstoel en dat is niet wat we willen
Nu 16 weken na de bevalling kan ik nog niet langer lopen dan 10 min zonder de kinderwagen
Met de kinderwagen lukt een half uurtje net
Ook denk ik dat het financieel geen optie is...ik wil mijn kinderen nog wel iets kunnen geven natuurlijk
En ook moeten ze kunnen studeren als ze dat willen
Dus nee.....hoe pijn het ook doet om het nu echt definitief af te moeten sluiten....
Dit is echt de laatste....we moeten van Jesse maar gewoon extra genieten
Helaas lijkt het wel of Jesse nu juist vel harder groeid dan die anderen deden en zich ook veel sneller ontwikkeld

Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan