Al dik!

Hallo Dames,

Ik weet niet of dat er sommige zij die het met mij delen, maar ik groei echt al flink.....
Heb het gevoel dat het sneller gaat dan bj andere.
Ben vandaag 15 weken en 4 dagen maar heb echt al een hele opgeblazen buik, om het zo maar even te zeggen.
Mijn eigen kleding kan ik allang niet mee aan.
We verwachten ons eerste kindje, vaak zeggen ze dat het bij de 2de veel sneller gaat.
Een kennis van mij is 6 weken verder als ik, maar we zijn echt al even dik...
Sommige vragen zelfs of dat er echt maar 1 is...
Ik vind het niet erg hoor, begrijp me goed.
Maar het valt me zo op.

En ben nu dus ook op zoek naar een beetje betaalbare leuke kleding, maar dat valt niet mee....
Iemand tips?

Bedankt!
Liefs S

ik heb hetzelfde! Ben 14 weken, maar is mijn 2de zwangerschap en het zijn er bij mij inderdaad 2, dus dat is dan weer niet zo gek! Niet vergelijken met andere zwangere vrouwen, hoor, iedereen is anders! Als je gewoon gezond eet en niet te veel snaait, dan is het er straks ook zo weer af.
Geniet er maar van, er zijn vrouwen waar je het na 9 maanden niet eens goed ziet, lijkt me ook niet echt leuk...
Kleding koop ik bij H&M (wel goed zoeken, want de MAMA-lijn is wat saaier dan hun andere collecties) en ben gek van Mamalicious (vind je in speciaalzaken).
Succes!

ik heb hetzelfde! Ben 14 weken, maar is mijn 2de zwangerschap en het zijn er bij mij inderdaad 2, dus dat is dan weer niet zo gek! Niet vergelijken met andere zwangere vrouwen, hoor, iedereen is anders! Als je gewoon gezond eet en niet te veel snaait, dan is het er straks ook zo weer af.
Geniet er maar van, er zijn vrouwen waar je het na 9 maanden niet eens goed ziet, lijkt me ook niet echt leuk...
Kleding koop ik bij H&M (wel goed zoeken, want de MAMA-lijn is wat saaier dan hun andere collecties) en ben gek van Mamalicious (vind je in speciaalzaken).
Succes!

hmm.. ben stiekum een beetje jaloers
Ik ben nu bijna 14 weken, en je ziet nog NIKS!!

Waarschijnlijk heeft het er ook mee te maken dat ik al wat steviger gebouwd ben, en dat ik in de periode van 9 weken tot 12 weken bijna 8 kg (!!) ben afgevallen... Maar toch...

Vrijdag hadden we een verjaardag, en dan zie je ook mensen die je wat minder ziet, en dan is het en?? Kan je al wat zien... Nou.. nee

Maar ja, het komt vanzelf zeggen ze ;)

ik herken het!!!
ik ben 12 weken zwanger van de 4e, ben maar fijn gebouwd dus het was meteen zichtbaar!
ik draag al 4 weken zwangerschapsbroeken nu! het ging niet meer.
ik vind kleren van het merk mamalicious erg fijn zitten en ze zijn niet te duur!!!
ik ga er niet teveel geld aan spenderen want dat vind ik zonde.. vooral omdat het nu de laatste is.. maar goed moest wel weer wat nieuws hebben!

jullie zitten niet op de hyve? daar staan ook wat buikkiekjes op! we hebben al 25 leden! super leuk!

liefs

Hey!

Bij mij zie je het vanaf afgelopen week goed.

Bol buikje zeg maar..... Wel heel leuk om te zien :D

Heb ook vanaf deze week posistiekleding gekocht. De jogging broek doe ik al aan.

De rest is nog wat ruim...

Mijn gewone broeken kan ik ook al niet meer dicht krijgen, gelukkif heb ik veel jurkjes.... Dus die zitten veel beter..

Aanradertje!

liefs

Hallo Dames,

Bedankt voor jullie reactie`s, erg leuk zo een forum.
Zo zie je maar weer dat het echt bij iedereen anders is, en ook maar goed ook anders wordt het zo saai! :)
Bij de een is nog weinig te zien (niet jaloers worden hoor, truckerbabe nergens voor nodig komt van zelf, de andere van een twins en de ander van de 4de..grappig)

Ik weet alleen niet of dat je bouw ook iets te maken heeft met de groei van je buik.
Ik had van te voren ook al geen maatje 36.

En die hyves pagina die heb ik proberen te zoeken, maar ik kan hem niet vinden..
Kan iemand mij helpen?

De mama lijn vind ik ook heel erg leuk.
Ik heb daar nou een spijkerbroek en een rok van en zit erg lekker en kan er nog flink in groeien. :)
Ik vind het ook zonde om er heel veel geld voor uit te geven.
H&m vind ik ook erg leuk, maar is niet gemaakt voor mij volgens mij...

Tot snel.
Liefs S

Hallo Dames,

Bedankt voor jullie reactie`s, erg leuk zo een forum.
Zo zie je maar weer dat het echt bij iedereen anders is, en ook maar goed ook anders wordt het zo saai! :)
Bij de een is nog weinig te zien (niet jaloers worden hoor, truckerbabe nergens voor nodig komt van zelf, de andere van een twins en de ander van de 4de..grappig)

Ik weet alleen niet of dat je bouw ook iets te maken heeft met de groei van je buik.
Ik had van te voren ook al geen maatje 36.

En die hyves pagina die heb ik proberen te zoeken, maar ik kan hem niet vinden..
Kan iemand mij helpen?

De mama lijn vind ik ook heel erg leuk.
Ik heb daar nou een spijkerbroek en een rok van en zit erg lekker en kan er nog flink in groeien. :)
Ik vind het ook zonde om er heel veel geld voor uit te geven.
H&m vind ik ook erg leuk, maar is niet gemaakt voor mij volgens mij...

Tot snel.
Liefs S

Terug
Bovenaan