Al dik!

Ik ben bijna 16 weken zwanger nu en je kunt het al best goed zien. Ik heb twee positiespijkerbroeken en een positierokje gekocht en die zitten super. Truitjes enzo passen nog wel, worden alleen wat korter allemaal. Maar met een zwarte buikband eronder of erover is dat ook goed op te lossen.
Ik ben tijdens de eerste weken ook 6 kilo afgevallen en op één kilo na zitten ze er allemaal weer aan. Gelukkig maar, want ik was echt mager geworden. Nu voel ik me weer een beetje vrouw. Dat mijn buikje goed te zien is vind ik alleen maar leuk, krijg er ook best veel reacties op. Af en toe is het wel apart dat iedereen plotseling denkt dat ze zomaar aan je buik mogen zitten... Hebben jullie dat nou ook?

Zelf kan ik altijd goed slagen voor positiekleren bij Prenatal! Ze hebben daar merken als Mamalicious maar ook een leuk betaalbaar eigen merk waarvan ik veel gebruik maak!

Miss Etam is ook betaalbaar maar vind ik persoonlijk wat saaier en minder hip.

H&M moet ik ook maar weer eens kijken! Heb daar pas een broek gepast maar die kreeg ik echt niet aan. Volgens mij zijn ze qua broeken berekend op hele slanke benen :D.

Zelf kan ik altijd goed slagen voor positiekleren bij Prenatal! Ze hebben daar merken als Mamalicious maar ook een leuk betaalbaar eigen merk waarvan ik veel gebruik maak!

Miss Etam is ook betaalbaar maar vind ik persoonlijk wat saaier en minder hip.

H&M moet ik ook maar weer eens kijken! Heb daar pas een broek gepast maar die kreeg ik echt niet aan. Volgens mij zijn ze qua broeken berekend op hele slanke benen :D.

Oja en als je gewoon een basic shirt ofzo zoekt...Hema mamabasics. Zelf nog nooit geprobeerd maar ga het wel onthouden!

(hoop dat mijn berichtje nu gewoon 1x geplaatste wordt grrr)

Ja, hier ook iets een bolling nu.. haha... Mijn broeken gaan al iets minder fijn zitten, knoop los 's avonds, haha, vooral in de loop vd dag of na de maaltijd kan j het wel zien.. Heb het vd week verteld op het werk en sommigen hadden al een vermoeden dus idd, vrij bijtijds zichtbaar.. Het is voor ons de 2e zw.schap en ben nu 12 wk.

Wat betreft leuke positiekleding, mamlisious is erg fijn, hebben ze ook bij Wehkamp, en ik heb zelf een leuke broek, jas, rok en buikbanden gescoord via marktplaats. Ben ook niet zó van het tweedehandse maar het is soms maar zó kort gedragen en nog erg netjes, en ik heb de gok genomen en ben er nu heel blij mee. Voor een prikkie dus best leuk spul.

Owja, de Hyve voor wie er belang bij heeft heet nu:
septembermama-2010.hyves.nl

Inerdaad erg gezellige Hyve...

Ik ben nu 14 weken en het is al duidelijk te zien dat ik zwanger ben! Ik verwacht een tweeling en volgens de gyn is het heel normaal dat je het nu 'al' ga zien.

Ik maak me alleen een beetje zorgen over de striemen die nu al beginnen te komen! Nou ja...ik kan altijd nog een buikwandcorrectie nemen! (Als ik het durf...)

Ik ben nu 14 weken en het is al duidelijk te zien dat ik zwanger ben! Ik verwacht een tweeling en volgens de gyn is het heel normaal dat je het nu 'al' ga zien.

Ik maak me alleen een beetje zorgen over de striemen die nu al beginnen te komen! Nou ja...ik kan altijd nog een buikwandcorrectie nemen! (Als ik het durf...)

Hoi
ik ben nu 13 weken en ga het ook al goed zien vooral s avonds jo.mn broeken gaan nog goed dicht maar heb ook allemaal lage broeken dus dat gaat dan nog wel even mee en draag graag jurkjes maar heb al wel mn eerste positiejurkje gekocht en wil met de broeken nog even wachten tot ze niet meer goed zitten zal denk niet lang meer duren want gaat nu best snel.
liefs jootje

Terug
Bovenaan