Al dik!

Hoi
ik ben nu 13 weken en ga het ook al goed zien vooral s avonds jo.mn broeken gaan nog goed dicht maar heb ook allemaal lage broeken dus dat gaat dan nog wel even mee en draag graag jurkjes maar heb al wel mn eerste positiejurkje gekocht en wil met de broeken nog even wachten tot ze niet meer goed zitten zal denk niet lang meer duren want gaat nu best snel.
liefs jootje

Hallo Lady`s,

Herkenbaar dus...en die dubbele mailtjes versturen ook...:)

Volgens mij was het Eline die zij dat mensen ongevraagd aan je buik nu gaan zitten.
Nou inderdaad dat ken ik ook!
Raar eigenlijk he dat mensen dat zo maar gaan doen.
Ik raak hun toch ook niet aan...:)

Bedankt voor jullie reactie`s.
Tot snel.

Hallo Lady`s,

Herkenbaar dus...en die dubbele mailtjes versturen ook...:)

Volgens mij was het Eline die zij dat mensen ongevraagd aan je buik nu gaan zitten.
Nou inderdaad dat ken ik ook!
Raar eigenlijk he dat mensen dat zo maar gaan doen.
Ik raak hun toch ook niet aan...:)

Bedankt voor jullie reactie`s.
Tot snel.

Voel me wel net een bommetje ja, maar tis niet te zien. Word gek van dat opgeblazen gevoel.

En sommige broeken pas ik niet wat ik raar vind omdat ik volgens mij niet dikker ben geworden. Was zelf afgevallen ???

Ben zelf zwanger van de derde en had bij mijn vorige zwangerschappen ook een flinke toeter. Had dan ook vrij grote kindjes. Ben nu 14 wk en het is al heel duidelijk zichtbaar., Met de winterjas konden mensen het niet zien,maar als ze me zonder jas zien,zoals vandaag ,dan is het van,nou je ziet het al goed he.ik hoop eigenlijk dat het dadelijk wat minder hard gaat.Ik heb namelijk een lichte diatase overgehouden aan mijn vorige zwangerschappen( breuk) Daardoor zet mijn buik ook sneller uit.Heb onlangs een broek gekocht van mamalicious en die zit echt heerlijk en was zeker niet te duur.Ik heb voor m,n verjaardag een bon gekregen van h&m dus binnekort ga ik op zoek na wat zomerse kleding

Terug
Bovenaan