Al een beetje een ritme te pakken?

Hallo Allemaal,

Ben even benieuwd of jullie al een ritme te pakken hebben?
Ik probeer wel steeds op de zelfde tijd te voeden en haar te laten slapen. Maar soms wil ze lekker niet slapen en alleen maar knuffelen en "spelen".
Soms ben ik ook pas om half 2 ' s middags zo ver dat ik ga douchen en aankleden.

groetjes Mariska
mama van Feline
26 mei 2007

Hoi,

Umut is van 12 mei, maar hebben nog niet echt een ritme te pakken, behalve dat het de laatste weken 's nachts iets beter gaat, dat betekent dat hij al 1x heeft doorgeslapen,  maar  meestal rond 4 uur 's nachts komt en dan weer om 7 uur.
Overdag is het nog heel wisselend met de voedingen. Meestal is hij 1 dagdeel erg wakker en wil dan weinig slapen. Maar goed, we hebben dit liever overdag dan 's nachts.
Umut is een heel vrolijk ventje en huilt heel weinig.
Groetjes Anneke

Hoi Mariska,

Een ritme? Wat is dat? ha, ha!
Lyanne is nu ruim 2 weken en het enige wat iedere dag duidelijk is is dat ons meisje pas tegen middennacht de laatste voeding wil en dan lekker een paar uur slaapt.
Verder loopt iedere dag weer anders.
Het ritme komt vanzelf wel (hoop ik).
Ook ik ben regelmatig pas na de lunch klaar met wassen en aankleden. Zelfs op de dagen dat manlief thuis is! Dan keutelen we met z'n allen maar wat aan.

Morgen begint de peutergym van Fabiënne om 9.00. Zal ik het halen??

groetjes,
Ikky
mama van Fabiënne, 3 jaar en Lyanne 06-06 geboren

Ik wil wel proberen er wat ritme in te krijgen maar hier is de dag afhankelijk vanaf hoelaat ze de eerste voeding krijgt (hoelaat ze na de nachtvoeding wakker word). Maar als ze eenmaal de eerste voeding heeft gehad dan geef   ik haar wel de fles om de 3 uur.
Soms rek ik het iets tot 3,5 uur om zo s'avonds weer op een mooie tijd uit te komen.
Meestal krijgt ze dan aar laaste fels tegen half 11-11uur en ze slaat al lekker door tot meestal 5 uur!
Vanmorgen kwam ze pas om half 7!!! En had haar voeding gisteravond  om half 12 gehad.

Gr Danielle

Een ritme is ver te zoeken hier, alhoewel de tijd tussen de flessen wel steeds hetzelfde is, maar het de vraag is hoe laat meneer weer voor de eerste fles komt. Hij slaapt de laatste paar dagen steeds beter door, gisteren van 19.45 tot 05 uur vanochtend. En vanochtend moest ik hem zelfs om 9 uur wakker maken. Ik probeer zelf altijd voordat hij voor z'n fles komt, gedoucht en ontbeten te hebben. Want als ik alleen ben, gaat het allemaal wat moeilijker, omdat meneer 's ochtends en de rest van de dag best veel wakker is!

Langzaam bouwt je kindje er vanzelf een ritme in.....dusse nu is het afwachten maar welk ritme hij aanhoudt!

Groetjes
Angel mama van Jesse (8 mei 2007)

Hoi allemaal,

ik ben ook nog druk aan het zoeken naar een ritme. Stijn heeft vanacht om de drieeneenhalf uur een voeding gehad. Overdag zit er drie uur tussen. Morgen moet ik voor het eerst zelf de jongens uit school halen en weer weg brengen. Gelukkig hebben ze vanaf volgende week vrijdag vakantie. Bij mij gebeurt het ook regelmatig dat ik pas tegen de lunch gedouchd en aangekleed ben. Stijn gaat s'avonds pas laat slapen (rond half een) en slaapt gerust tot tien uur de volgende morgen. Maar ik vertrouw er op dat het straks wel zal veranderen, want dat is bij de andere twee ook gebeurt.

Groetjes van Marloes

De allereerste week had Roy zijn ritme nog totaal omgekeerd,
net als in de buik!! 's avonds en 's nachts wakker (en huilen!)
en overdag slapen... nu, na bijna 3 weken, slaapt ie 's nachts
lekker veel. Ik geef de laatste voeding rond 22.00 uur en
dan komt ie pas tegen 3.00 uur weer (en daarna 7.00 uur) ongeveer.
Overdag meldt ie zich veeeel vaker, ik voed zo ongeveer om
de 2 uren!!! Wie heeft dit ook? voel me net een melkkoe
maar doe het natuurlijk met heel veel liefde en plezier,
niets is mooier dan je baby zo lekker intiem bij je te hebben
en hem zien genieten!

hai happy,

Ik voed smiddags om het uur. en voel me ook een koe. nu slaapt Lyanne op mijn arm. om 1/2 mag ze pas drinken. daarna knuffelen en misschien even in de box. als ze onrustig wordt ga ik wandelen, ook als het regent. hopelijk lukt het mij zo om de volgende voeding zo lang mogelijk uit te stellen

groetjes,
Ikky
mama van Fabienne,3 en Lyanne, 06-06 geboren

Terug
Bovenaan