Al een beetje een ritme te pakken?

Hoe heb je dat gedaan Tamara?
Want mijn mannetje zit nu op 7 voedingen en mag naar 5...hihi..
Zou ook wel graag zien dat ie om de 4uur komt ipv 2,5 a 3uur!

Gr. Saskia
Mama van Jelte (9-6)

hoi sasjeroen en de anderen...

ook mijn vraag: hoe hebben jullie dat gedaan, van de 6 a 7 voedingen naar de 5 voedingen?
mijn zoontje is nu 6,5 week en krijgt 6 a7 flessen van 135 cc

quote: sasjeroen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2007 22:18:12'));

Hoe heb je dat gedaan Tamara?
Want mijn mannetje zit nu op 7 voedingen en mag naar 5...hihi..
Zou ook wel graag zien dat ie om de 4uur komt ipv 2,5 a 3uur!

Gr. Saskia
Mama van Jelte (9-6)

Hi,

Ik moet zeggen dat het vanzelf ging. Onze kerel kreeg nog borstvoeding en zat op 9 voedingen per dag. Ik ben begonnen met bv uit de fles en bijvoeden met flesvoeding en binnen drie dagen zat hij op 6 voedingen. Dat hebben wij een tijdje vol gehouden. Op een gegeven moment kwam hij om half vijf 's nachts, na de laatste voeding van half elf 's avonds. We zijn toen de avond fles gaan verhogen en ook overdag wat meer gaan geven (de zesde fles dus verdeeld over 5 flessen) en dat gaat best goed. Inmiddels krijgt hij zijn laatste fles tussen 8 uur en 9 uur 's avonds en de eerste is tussen 6 uur en 7 uur 's morgens. We laten hem dat zelf een beetje regelen. Onze Cas ging dus met zes-zeven weken naar 6 flessen per dag en met ca. 9 weken (ben even vergeten wanneer precies) naar 5 flessen. Hij krijgt nu 5 flessen van 180cc per dag (165 water, 5,5 schepjes voeding). Hij weegt dan ook wel 6 kilo dus dat is prima voor zijn gewicht.

Gr. Tamara
mama van Cas (16-04-2007)

Terug
Bovenaan