al een week ovetijd en....

A

Anoniem

Guest
...nog steeds geen positieve test!!!

He meiden,

Ik wordt hier echt een beetje moedeloos van.  Soms denk ik echt...verbeeld ik het me nu dat ik pijn in mn borsten heb en dat mn tepels harstkke pijn doen als ze stijf zijn en  ik het niet eens  koud heb.

Ben gister bij de dokter geweest...voor iets anders. En  ik begon er toch maar ff over. Heb bij 2 dagen overtijd getest en die was negatief. Ik moets gelijk voor dr in een potje plassen...maar ja...vetrouw niet echt op die test want had net thee gedronken dus ik denk dat het alleen thee was die ze testte hahahahah. Maar  die was dus  ook negatief.

Ik heb vier dagen voor mn nod twee/drie dagen roze en bruine afscheiding gehad.

Kennen jullie misschien vrouwen die na een week overtijd nog steeds niet  positief testen?

Heb het gevoel dat  ik gek begin te worden ahahha.

Veel klusplezier allemaal!

Knufje  

hoi hoi

ik kan jou de hand schudden. ik ben nu ook precies vandaag een week overtijd. tenminste als ik uitga van een cyclus van 33 dagen. die had ik namelijk de vorige ronde ook. dus ben ik daar nu ook zo'n beetje van uit gegaan. ik zit dus nu op dag 41. tweede ronde. en ik had vorige week last van menstruatie pijn. maar ben nog niet ongi geworden. nu nog niks te bekennen. maar ik verlies nu al bijna anderhalve week veel slijm..ik heb na twee dagen dat ik overtijd was een test gedaan. van clearblue - digitaal. maar negatief. en toen op eerste kerstdag weer. ook negatief. nu probeer ik het volgende week woensdag nog een keer. dan zit ik op 45  dagen. hoop dat ik dat zo lang nog vol kan houden. dus jou'n verhaal klinkt mij bekent in de oren. ik zal zeggen wacht nog een week. en als de red.devils zich dan nog niet hebben laten zien. dan gewoon nog eens testen.succes!! ik ga vast voor ons duimen. misschien wordt 2007 wel ons geluks jaar...
en misschien ook voor vele ander meiden hier.

spannend allemaal! xx dd

ps:   in welke ronde zit je?
dit is onze tweede ronde , eerste kindje.

He dag dromertje,

Oh 'fijn' dat er iemand in hetzelfde schuitje zit.

Ik zit nu in ronde 7 en heb dit echt nog nooit gehad. Wordt er helemaal gek van. Voel van alles maar het wordt maar niet bevestigd.

Ja ik denk ook dat we alleen maar kunnen w8 en nog eens testen en nog eens testen.Maar vrolijk wordt je er niet van. Nu kan ik dus ook niet al teveel drinken met oud en nieuw...beetje jammer.

Maar goed...ik ga voor je duimen. Hoop dat het al zo snel raak is voor je.

Dikke knuf

hoi hoi,

we kunnen niks anders dan alleen maar w8. er zit helaas niks anders op. het is voor ons beide erg spannend zo. voor jou persoonlijk veel spannender. je zit al in ronde 7 en ik nog maar in mijn tweede. en ik heb er rekening mee gehouden dat het minstens een jaar kan duren.ik hoop naturlijk ook dat het raak is. maar jij zit al veel langer in deze situaties. de spanning enzoo bedoel ik...
maar ga gewoon lekker genieten zondag. en ik zou zeggen een kleine borrel kan toch geen kwaad. zolang je er niet bij neer valt hihi. ik wens jou en de andere meiden natuurlijk ook een gezond en vruchtbaar 2007 !!!

xx dd

hoi dames.
Ook ik kan me bij jullie aansluiten hoor... Ik ben nu een week over tijd en heb bij de eerste dag ook een test gedaan en ook negatief. Wij zitten in ronde vijf maar zijn al van april bezig. mijn cyclussen zijn erg lang dus dat maakt het ook nog eens extra lang duren allemaal (cyclus is nu al in negende week....). ik wacht nog deze week en ga anders volgende week naar huisarts. ik heb alleen verder niet zo veel last ergens van, alleen ook af en toe slijm, en beetje kramp laatste dagen in me buik maar verder niets te bekennen... tja afwachten en duimen maar voor ons en de rest natuurlijk en niet te veel drinken met oud op nieuw hoor ;-) hihihih
xxx

hoi hoi,
was ook een week over tijd maar ben gisteravond ong geworden helaas groetjes angel

heej dames!

Ik sluit me ook bij jullie aan!
Vorige week vrijdag had ik ongi moeten worden, nu nog steeds niks.
Wel inmiddels een blaasontsteking en misschien dat die alles tegen houdt? Zou dat kunnen?
Ik wordt er ook niet goed van hoor, ik voel van alles, wil van alles, maar je kunt helemaal niks zolang je niks weet. Die onzekerheid is om gek van te worden.
Maar goed, ik laat me niet gek maken. Ik ga oudjaarsdag pas weer testen, morgen sla ik over.
Vanmorgen weer een test gedaan, dezelfde als vorige week zaterdag (midstream Romed test- babybrabbel.nl) en weer een heel licht roze streepje, maar het is wel goed, ik geloof het niet meer hoor. Volgens mij kloppen die testen niet. (zie mn topic, moedergevoel).
Jammer dat ik eergister 5 van deze testen heb besteld. Jullie ervaring met deze testen, ik denk dat ik daar maar eens een topic van open, misschien moeten ze die testen uit de handel halen of zo.
Heb voor het geval dat ook wat testen gekocht bij de kruidvat.

En nog iets hoor.
Misschien heel raar.
Ik weet dat wij per ongeluk (zonder dat we ons bewust er van waren) 7 december gevreeen hebben tewrijl 8 dec. mijn eisprong was, daarna hebben we niet meer gevreeen, stel nou dat het 8 december gelukt is.
Dat is nog geen drie weken geleden, ik heb ergens gelezen dat je pas positief kunt testen bij 4 weken zwangerschap, dus dat zou verklaren waarom ik nu nog niet posi kan testen... Is dit raar dat ik dit denk of ben ik gewoon op zoek naar redenen?

Meiden houdt moet, er zit nog een kansje in dat we kunnen zeggen dat we in 2006 zwanger zijn!
xxx

Terug
Bovenaan