al een week ovetijd en....

Ha Iris, tja dat zou ik kunnen proberen natuurlijk, een bloed test, maar als ik de rest van de verhalen zo lees...

Dagdromertje zit al op dag 44 en Niekje78 al in week 10!!   Hoe kan dat toch!?!
En wat ben ik dan een zeur met m'n 8 dagen over tijd!!

En 1981 hoe krijg je het voor elkaar om zo "gemakkelijk" te denken van 'ik zie het wel'?!? Ik ren al een week telkens als ik iets voel (wat dan achteraf weer slijmafscheiding blijkt te zijn) telkens naar het toilet!!

In welke rondes zijn jullie als ik het vragen mag? Hoop stiekum dat jullie in ronde 1 of 2 zitten en dus nog flink aan het ontpillen zijn met een mega lange cyclus  ofzo, dan zou ik het me nog kunnen voorstellen. Ik dacht dat ik dat ondertussen wel gehad had.  Ronde 1 was 36 dagen, daarna 32, 32, 31, 30, 28 dagen en nu bij ronde 7 zit ik morgen alweer op de 36e dag...

He Olivia en de andere meiden,

Hoe ik er zo makkelijk over kan doen...hmm..kan ik niet. Maar dat probeer ik mezelf wijs te maken want ik wordt er helemaal gek van!!!

Ik zit nu in ronde 7. Mn cyclussen zien er als volgt uit...33-35-29-35-42-35. Dus ja wat kan ik er van zeggen. Ik ben uitgegaan van een cyclus van 35 dagen en zit nu dus op 10 dagen overtijd. Als ik uitga van 42 dagen ben ik nu dus 3 dagen overtijd.

Ik heb al vier testen gedaan en allemaal negatief. Ik heb een paar dagen (na die 35 dagen cyclus) pijn in m borsten gehad en mn tepels werden hard zonder dat ik het koud had en deden dan verrot zeer. Maar nu lijkt dat verdwenen te zijn..heb alleen af en toe een ongi gevoel..maar echt niet elke dag. Meer moe kan ik ook niet zeggen dat ik ben en ook niet misselijk. Dus ik denk dat ik gewoon een mens. heb overgeslagen. Hoewel ik dat wel moeilijk vind om te geloven. Want op dag 31 tm 33 kreeg ik roze slijm en bruinig slijm maar meer niet..geen bloed of iets en helemaal geen pijn. Normaal verga ik echt van de pijn en mn cyclus is nog nooit zo lang geweest..maar waarom ik dan nog steeds negatief test...schiet mij maar lek.

Ik wordt er moe van elke moment van de dag er over na te moeten denken...wel of niet zwanger,...voel ik nu wat of toch niet ect ect. Daarom probeer ik het van me af te zetten. Maar kan het niet laten om toch ff naar de wc te gaan als ik iets voel. En ik kan het al helemal niet laten om gezellig met jullie hier te kletsen...

Dus ja..het gaat niet zo heel erg goed met het van me afzetten...hahaha.

Wanner ga jij weer testen Olivia??

Veel succes allemaal met w8....hopelijk wordt ons geduld beloond!!!

Knufje

quote: 1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-01-2007 20:08:32'));

He Olivia en de andere meiden,

Hoe ik er zo makkelijk over kan doen...hmm..kan ik niet. Maar dat probeer ik mezelf wijs te maken want ik wordt er helemaal gek van!!!

Ik zit nu in ronde 7. Mn cyclussen zien er als volgt uit...33-35-29-35-42-35. Dus ja wat kan ik er van zeggen. Ik ben uitgegaan van een cyclus van 35 dagen en zit nu dus op 10 dagen overtijd. Als ik uitga van 42 dagen ben ik nu dus 3 dagen overtijd.

Ik heb al vier testen gedaan en allemaal negatief. Ik heb een paar dagen (na die 35 dagen cyclus) pijn in m borsten gehad en mn tepels werden hard zonder dat ik het koud had en deden dan verrot zeer. Maar nu lijkt dat verdwenen te zijn..heb alleen af en toe een ongi gevoel..maar echt niet elke dag. Meer moe kan ik ook niet zeggen dat ik ben en ook niet misselijk. Dus ik denk dat ik gewoon een mens. heb overgeslagen. Hoewel ik dat wel moeilijk vind om te geloven. Want op dag 31 tm 33 kreeg ik roze slijm en bruinig slijm maar meer niet..geen bloed of iets en helemaal geen pijn. Normaal verga ik echt van de pijn en mn cyclus is nog nooit zo lang geweest..maar waarom ik dan nog steeds negatief test...schiet mij maar lek.

Ik wordt er moe van elke moment van de dag er over na te moeten denken...wel of niet zwanger,...voel ik nu wat of toch niet ect ect. Daarom probeer ik het van me af te zetten. Maar kan het niet laten om toch ff naar de wc te gaan als ik iets voel. En ik kan het al helemal niet laten om gezellig met jullie hier te kletsen...

Dus ja..het gaat niet zo heel erg goed met het van me afzetten...hahaha.

Wanner ga jij weer testen Olivia??

Veel succes allemaal met w8....hopelijk wordt ons geduld beloond!!!

Knufje

Hé 1981, ik had al even teruggekeken en zag al dat ik de helft maar gelezen had.
Jij zit dus in ronde 7, dagdromertje in ronde 2 en niek78 in ronde 5 met mega lange cyclussen. Al met al zitten we dus allemaal alsnog in een andere situatie. Hopelijk hebben we allemaal deze maand een mega lange cyclus en testen we over een paar dagen allemaal alsnog positief (hoe bedoel je optimist..)

Sjonge wat een gedoe zulke wisselende cyclussen van jou zeg. Heb je dan niet dat je telkens het idee hebt dat je ongesteld bent geworden of heb je gewoon al een paar weken elke dag een tampon in?

Roze en bruinig slijm kan wijzen op een innesteling dus dat klinkt wel positief. Ik heb een week voor mn NOD 5 dagen lang bruinig slijm gehad, wat ik ook nog nooit heb gehad, dat is het enige waar ik nu nog van denk dat het toch raak zou kunnen zijn.

Wat zit het vrouwelijk lichaam toch raar in elkaar... Ik weet ook echt niet meer wat ik moet denken en ben helemaal met je eens dat het echt is om moe van te worden. Heb mezelf en manlief beloofd dat ik pas woensdagochtend weer test (gisterenochtend voor het laatst gedaan) en als ik het geduld op kan brengen "zelfs" pas donderdag...

En jij?

Nu lekker naar bed. Niet echt veel geslapen afgelopen nacht hahaha
Jij ook in ieder geval de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en we houden elkaar op de hoogte!!

Groetjes Olivia

He olivia,

Ja, zat zelf ook al te denken aan een innesteling en ben bij de dokter geweest en die zegt ook echt dat ik niet uit kan gaan dat die dagen mn mens was omdat ik helemaal geen bloed heb gezien. En ik heb deze ronde ovu testen gebruikt en heb een positieve test gehad op dag 24. Dag 24 en dag 26 hebben we geklust en nog wat andere dagen maar die heb ik niet opgeschreven. Op dag 31 begon dat rozige slijm dus dat zou goed kunnen met een innesteling want had op het internet gelezen dat dat gebeurd  tussen dag 6 en 8 na eisprong. En die dag was dag 7.  Dus ik had goede hoop..maar ja dan al die negatieve testen he. Dan zakt de moed je weer in de schoenen!

Bij jou is er dus ook goede hoop..of was...want ook jij heb wat negatieve testen gehad. Balen he. Ik wil nu niet meer zo vaak testen wnt ik wordt er gewoon elke keer zo verdrietig van. Jij niet?

Ik denk dat ik als ik rond 20 jan nog niet ongi ben ik maar eens om een bloedtest ga vragen bij de dokter. En totdan probeer ik me in te houden.

Nou weltrusten...hoop dat je wat van je slaap kan inhalen...:)

knufje

Ik was zo positief allemaal na mijn rottige cyclessen had ik eindelijk pillen van de dokter gekregen en die zei vanaf nu moet je cycles weer helemaal goed zijn ik blij natuurlijk.Nu dus inmiddels 2 dagen overtijd en een nega test ik ben zo verdrietig. Wil einde deze week nog een testje doen en dan maar weer naar de huisarts want die wil me dan waarschijnlijk doorsturen.

Beppie

Hoi Beppie.
Wat vervelend zeg. Hoop dat je een dezer dagen als nog misschien wel pos. test! Mag ik vragen wat je hebt gekregen voor tabletten? Ben namelijk heel benieuwd, heb vandaag na lang twijfelen en moed zoeken :-( ook huis arts gebeld en wat denk je....vakantie pfffff Nu kan ik maandag terug bellen, heb gevraagt voor telefonisch consult, ben benieuwd.
Hou jullie op de hoogte.

Wie van jullie doet er toevallig ook tempen??? en hoe zijn de temperaturen dan.
Ik ben nu al 12 weken bezig en bij mijn laatste ongi (28-10)  was hij 36.4 en 36.6, daarvoor 36.7 en 36.8 en zelfs een keer 37en nu blijf ik rond de 36.3 36.4 en 36.5 met af en toe een dag van 36.7 er tussen...... snap er dus echt helemaaal niets van hoor!!!
Zal na 10 weken mijn ei dan nog echt moeten komen????? kan het me bijna niet voorstellen... of ik heb geen ei- sprong :-( maar weet hopelijk volgende week meer.

o ja, iemand van jullie toevallig een goed internet adres voor zwangerschap testen te bestellen??? die natuurlijk ook betrouwbaar zijn ;-)   Dank je wel;-)

xxx

Hoi Beppie.
Wat vervelend zeg. Hoop dat je een dezer dagen als nog misschien wel pos. test! Mag ik vragen wat je hebt gekregen voor tabletten? Ben namelijk heel benieuwd, heb vandaag na lang twijfelen en moed zoeken :-( ook huis arts gebeld en wat denk je....vakantie pfffff Nu kan ik maandag terug bellen, heb gevraagt voor telefonisch consult, ben benieuwd.
Hou jullie op de hoogte.

Wie van jullie doet er toevallig ook tempen??? en hoe zijn de temperaturen dan.
Ik ben nu al 12 weken bezig en bij mijn laatste ongi (28-10)  was hij 36.4 en 36.6, daarvoor 36.7 en 36.8 en zelfs een keer 37en nu blijf ik rond de 36.3 36.4 en 36.5 met af en toe een dag van 36.7 er tussen...... snap er dus echt helemaaal niets van hoor!!!
Zal na 10 weken mijn ei dan nog echt moeten komen????? kan het me bijna niet voorstellen... of ik heb geen ei- sprong :-( maar weet hopelijk volgende week meer.

o ja, iemand van jullie toevallig een goed internet adres voor zwangerschap testen te bestellen??? die natuurlijk ook betrouwbaar zijn ;-)   Dank je wel;-)

xxx

Hoi Niek,

Het was primolut en dat schrijven ze voor als cycles aardig in de war is zoals bij mij ik had de hele maand door steeds bruinverlies dus dan weet je helemaal niet meer hoe je cycles loopt he!!!

Terug
Bovenaan