al een week ovetijd en....

lieve wy2006,

je zwangerschapsduur gaat in vanaf je 1e dag van je laatste menstruatie, ook al ben je nog helemaal niet zwanger eigenlijk, dit geld alleen niet bij hele lange cyclussen denk aan 6 weken ofzo, het zou eventueel wel kunnen, dat je je eisprong veel later hebt gehad, en daarom nog niet positief kan testen,

of je bent 1 van die "speciale" vrouwen bij wie alle testen negatief aangeven soms zelfs bloedtesten terwijl ze toch zwanger zijn...

zo zie je maar er zijn tig redenen,

ook kan je cyclus gewoon wat in de war zijn.. maar al met al ik hoop voor je dat je snel uit deze onzekerheid bent, en dat het natuurlijk postief is,

ik zal voor je duimen!

Liefs Iris

Ik heb ooit gehad dat ik een complete cycles overgeslagen heb gewoon veel slijm en verder niets. Dus ik wil je niet ontmoedigenIk blijf voor jullie duimen hoor,

Hier nog 2 daagjes tot nod.

Zo, JOIN THE CLUB het lijkt wel of er steeds meer zijn die in hetzelfde schuitje zitten. Het zal toch niet aan het weer liggen?!

Ook ik ben al bijna een week over tijd, geen rode duivels maar ook nog geen echt positieve test. En ook ik word er niet goed van!!!

En ik dacht dat ik alleen maar "verhalen" had gelezen van vrouwen die zo lang over tijd waren die dan uiteindelijk toch positief testten, maar nu lees ik er steeds meer van vrouwen die uiteindelijk toch ongesteld worden!

Toch vind ik het raar, mijn eerste cyclus was 36 dagen, toen 32, 32, 31, 30, 28 dagen en nu is het ronde 7 en zit ik alweer op dag 33!!!

Laten we blijven duimen en elkaar op de hoogte houden, hopelijk allemaal positieve reacties!!

Groetjes Olivia

Ik geloof dat inmiddels op 3 of 4 topics hetzelfde verhaal gaat --- dat we al lang over tijd zijn maar nog geen rode duivels hebben maar ook geen positieve test...
dus ik dacht; aangezien dit topic ook de titel ervoor heeft; laten we elkaar hier op de hoogte houden!!!

ik zag dat WY -zo balen!!!!- toch duivels op bezoek had gekregen, maar hoe staat het met de rest?

ikzelf heb vanmorgen weer negatief getest. eergisteren een mini streepje met een clearview test van het internet, vanmorgen dus helemaal blanco met een trekpleister test. heeft iemand ervaring met trekpleister testen? (negatieve ervaring -zeg maar dat je wel zwanger was maar dat die test niet gevoelig genoeg was- please haha)

ondertussen nog steeds geen duivels maar wel veel slijm, veel meer dan anders. en dan was er nog die kleine week waarin ik bruin bloed verloor, inmiddels ruim een week geleden.. (ik heb het niet over alles wat ik voel -zere tepels, last van darmen, moe, soms duizelig, zere rug, etc.. want daar geloof ik niet meer in na 6 rondes met een mezelf-voor-de-gek-houdend-lichaam)

ben benieuwd hoe het met jullie is!!

beste olivia, over de trekpleistertest weet ik niks, maar ik denk dat je gewoon 2 jan gewoon naar je ha moet gaan om bloed te prikken, mischien dat ie het niet wil doen, maar dan moet je gewoon heel verhaal vertellen dat je er zo onzeker va bent dat je gewoon niet weet wat je moet beginnen,

is het proberen waard,

liefs Iris

He wy2006,

Ik zag op je andere topic dat je toh ongesteld bent geworden!! Wat enorma balen zeg! Ja, na 7 rondes weet ik inmiddels dat je lichaam je enorm voor de gek kan houden, Echt shit!! Hoop voor je dat 2007 een vruchtbaar jaar voor je wordt!!!

Hier nog steeds niets...nu al 10 dagen overtijd,....ga niet meer testen..zie het wel de volgende keer ik ongi moet worden..alhoewel ik natuurlijk niet echt weet wanneer dat dan zou moeten zijn..maar goed..ga maar uit van eind jan. ofzo. Mn vriend en ik krijgen 15 jan. de sleutel van ons nieuwe huisje dus daar kijken we allbei erg naar uit. Lekker wat anders aan je hoofd dan zwanger worden...

Nou meid...hoop dat ik je toch nog spreek op de msn...kop op! Geef de moed niet op!!

Dikke knuf

Hoi meiden.
Hier ook nog steeds geen RD te bekennen hoor. Zit nu al over week 9 en dus op naar week  10. Heb zondag ( gisteren dus) nog een digitale test gedaan maar gaf ook weer aan niet zwanger!! grrr om gek van te worden. Ga als het goed is deze week naar huis arts dus ben benieuwd wat ze te melden heeft. Hou jullie op de hoogte....

allemaal de allerbeste wensen voor 2007 met veel goede berichtjes natuurlijk :)

xxx

hallo allemaal,
ik lees net de nieuwe ber. en dan zie ik dat er een paar zijn die wel ongi zijn geworden.ECHT BALEN!!!
bij mij hebben de red.devils zich ook nog niet laten zien. maar heb ook nergens last van.ja, soms in de ochtend een beetje misselijk. maar hoef niet over te geven. dit is sinds afgelopen zaterdag. ik zit nu op dag 44 van mijn cyclus. dus afwachten...
ik ga woensdag nog een testje doen. en dan wacht ik het verder deze week nog af.mocht hij weer negatief zijn. en dan ga ik beginvolgende week wel langs de hk. voor een evt.bloedtest of zo... nou meiden jullie ook veel succes. nu maar hopen dat 2007 ons geluks jaar wordt!

xx dd

Terug
Bovenaan