al iets langer bezig om zwanger te raken

Hoi Cosy en andere meiden
Ik ben naar de huisarts gegaan aangezien ik een hele lange cyclus heb en super ongeregeld, meestal rond de 8 weken en zit nu zelfs al op 12 weken. Omdat mijn huisarts hier verder niets mee kon doen en ik ook al 3 mnd getempt heb vroeg hij aan me of ik wilde dat hij me door stuurde naar de gyn. Hij gaf zelf aan omdat ik 28 ben en niet zo heel lang meer wil wachten en ook heel graag er meer dan 1 wil als dat mogelijk is natuurlijk, we niet langer moesten wachten. Ik heb er dus niet eens voor hoeven te vragen. Ik moet wel zeggen dat ik er ook een beetje van stond te kijken want hij heeft nog niet eens naar mijn temp. grafiek gekeken. Ik ben wel een beetje bang voor dond. je weet natuurlijk helemaal niet wat je te horen krijgt. Ook is het af en toe best moeilijk omdat niemand een idee heeft in onze omgeving dat we al 'bezig' zijn. Je kunt er met niemand over praten en uit kijken dat niemand je ziet bij huisarts of ziekenhuis.... pfffff tja. We gaan pas dit voorjaar trouwen dus vandaar dat we het stil willen houden...
Ook op je werk met werk planning is het lastig, je kunt niet zomaar een reden verzinnen waarom je niet kan werken als ze je vragen, aangezien ik ook echt helemaaal niet kan liegen!!!
Ach ja , het komt vast allemaal goed en het is tenslotte voor een goed doel!
Dus als je naar de Gyn wil moet je dat gewoon aan je huisarts vragen, ik denk dat hij je echt wel door stuurd, het is tenslotte jou keuzen!

Succes! xxx   Ik ben daarom ook super blij met jullie!! kan ik tenminste mijn verhaal kwijt!! Nou kan ik dat gelukkig ook wel bij mijn manneke hoor, hij vraagt al zelfs en hoe gaat het met die en die omdat hij wel eens mee leest :) lief he!

nou doeggg

Hee Niekje!

Ik kan me goed voorstellen dat je zenuachtig bent voor donderdag..
Heel veel succes...

Je kan gelukkig je hart eens even luchten hier bij de meiden...

Liefs, mar

Spannend hoor Niekje, ik wil je veel suc6 wensen voor donderdag!!! Liefs Lientje

Hoi Cosy,

Wij zijn zelf ook al een jaar bezig om zwanger te worden van onze tweede. In mei vorig jaar een MK gehad, maar daarna helemaal niet meer. Ik ben een hele onregelmatig cyclus, dus we klussen op goed geluk zal ik maar zeggen.
Ik hou moed, en ik hoop jij ook, dus succes zeg ik maar.... !
(Ik heb trouwens zelf ook al een paar dagen zere borsten, last van de buik, soms beetje misselijk..  maar de test was negatief!, enige hoop dat deze te vroeg is gedaan)

groetjes Anna

Hallo meiden,

Ik weet er alles van hoe moedeloos je er op een gegeven moment van wordt. Maar ik wil jullie toch even een hart onder de riem steken! Nadat wij 2 jaar bezig waren om zwanger te raken zijn we in oktober 2005 naar de huisarts gestapt. Het zaadonderzoek was goed, dus zouden we naar de gyneacoloog moeten. Op 2 december 2005 hadden we een afspraak staan. Maar nu komt het: deze heb ik af kunnen bellen want op 1 december stond ik met een positieve zwangerschapstest in mijn handen!!!!!!!!!!!
En inmiddels hebben we een fantastische zoon van alweer ruim 5.5 maanden oud.

Er kan natuurlijk altijd wat mis zijn. Maar zwanger worden is en blijft een wonder, waarbij alles precies op het juiste moment goed moet gaan. Waarom het soms zo lang duurt? Echt geen idee. Ik wil met mijn verhaal alleen maar zeggen: GEEF DE MOED NIET OP!    

Ik ben ook nog eens zwanger geworden na een cyclus waarin we slechts 2x gevreeën hadden! Dus ik had het ook totaal niet verwacht.

Ik wens jullie veel sterkte en succes en hopelijk zijn jullie snel zwanger!

Liefs,
mama van Tijs

bedankt voor de bemoedigende woorden. Ik weet inderdaad dat ik positief moet blijven, maar soms lukt het gewoon ff niet. meestal als ik net weer ongesteld ben geworden ben ik erg chagerijnig!! Maar we gaan gewoon verder. ik heb voor deze maand nog een beetje hoop, heb al vanaf de dag na mijn eisprong (ongeveer) zeer pijnlijke borsten, vorige maanden had ik dat ook een beetje maar pas een paar dagen voor dat de RD er waren. maar aan de andere kant heb ik wel een beetje een zeurderig gevoel van onderen, af en toe, wat meestal de RD aankondigt, maar ja we kunnen niet meer dan afwachten.

groetjes

Terug
Bovenaan