Al (meer dan) een half jaar gebroken nachten...

Anoushje heeft nu totaal 3 nachten doorgeslapen. Niet achter elkaar. Het is echt meerdere keren per nacht bal. Nachtvoedingen zijn niet meer nodig. Ze krijgt 's avonds al een fles pap.
Zijn er meer kindjes die er zo'n potje van maken? En mijn belangrijkste vraag: Hoe gaan jullie hier mee om??? Mijn man en ik staan echt op instorten :-(

ppfff nou dat kan ik me voorstellen.

Maar ze wordt dus 's nachts wakker, huilen, praatjes?
Speen geven helpt niks. Aai over d'r bol?
Wat doen jullie als ze dan wakker wordt?

Ik herken het (gelukkig) niet, maar misschien dat we er iets uit kunnen halen wat de oplossing gaat geven. Want dit is natuurlijk niet vol te houden!

amy kwam dus wel voor voeding snachts om de 2 a 3 uur en nu krijgt ze om 23 uur slapend een flesje en dan slaapt ze tot 5 uur....

maar laten huilen zegge ze weleens dat helpt maar goed moet je kunnen snachts(ik kan het niet namelijk..)

mn oudste is tot zn 2,5 jaar elke nacht wakker geweest en sliep dan uiteindelijk tussen ons in!!! doen we bij Amy nooit meerrrrr!!

misshcien kruikjes in der bedje?
lekker warm/?

of een shirt of bh van jouw bij der leggen zodat ze je ruikt??

denk effe mee bij xander hadden we de strijd te snel opgegeven en bij ons gepakt dus....

Hier ook een nachtbrakertje. Gelukkig niet zo erg als anoush. Hij slaapt gemiddeld 1 nacht per week door en de rest van de nachten is het rond 3 uur 1 of 2 keer speen erin en dan tukt ie door tot 6 uur. Ik kan je weinig advies geven want ik zit dus ook nog op de gouden tip te wachten....

Probeer met je man af te wisselen. Om de nacht zelf door slapen scheelt al heel veel!

Ohh jeetje meid, dat is indd flink afzien. Niks is zo verschrikkelijk als gebroken nachten.( naar mijn idee, want ik ben echt mijn slaap nodig om de dag erna door te komen) Ik kan me goed voorstellen dat jullie op instorten staan zeg.

Dus ze wordt niet echt wakker, omdat ze honger heeft?? Heeft ze misschien last van haar buik door de papvoeding??Hoe laat krijgt ze 's avonds haar laatste fles?? Heeft ze een speen?? Slaapt ze overdag te lang?? Is ze overdag ook onrustig met slapen?? Waar slaapt ze overdag?? Want misschien is het te stil voor haar en dat ze graag wat lawaai omzich wil hebben om te slapen?? Dit zijn zo wat dingetjes die bij mij binnenschieten hoor. Indd probeer af te wisselen met je man zodat jullie ook even bij kunnen tanken, want dit hou je natuurlijk niet heel erg lang vol.
Succes meid en hopelijk komt er snel verbetering in dat ze wel heerlijk door gaat slapen.

Oh als ik dit zo lees, ik probeer te bedenken wat we voor jou zouden kunnen betekenen. Mijn vraag is doe je alleen papfles voor slapen gaan??? Want wij doen juist de 2 overdag met pap. maar dit was ivm met niet drinkenm, je hebt ook kans dat het te zwaar valt, en zodoende niet leker in slaap kunnen vallen, bedenkt ff zwaar tafelen voor jezelf.
Ik gok maar wat maar bij ons heeft het giganitsch geholpen, en nu nog steeds dat dat super werkt.
Ik hoop dat je wat aan onze tips hebt.

Nog een herkenningspuntje (van het april-forum dus nog maar 5 maanden). Ook ik slaap al 5 maanden niet door. Met uitzondering van 3 nachten. Ik heb ongeveer eenzelfde stukje op het aprilforum getypt. Wij geven nog geen papfles in verband met koemelkallergie, maar wil toch wel voorzichtig gaan beginnen.
Roosmarijn heeft wel echt honger 's nachts. Terwijl ze het toch echt niet meer nodig heeft. Maar zonder fles gaat het huilen niet over. En zolang ze huilt kom ik niet in slaap hoor.
Ikzelf ben als klein meisje ook een hele slechte slaper geweest dus ik mag nog niet mopperen met mijn kleine uk, maar oh, ik verlang zoooooo naar een nacht doorslapen. Als iemand nu aan mij zou vragen wat ik zou willen, zeg ik toch echt een nacht doorslapen. En niet een miljoen winnen of zo hihi.

Liefs,

Terug
Bovenaan