Slaapt ie dan 2 uur in totaal over de hele dag? Of meerdere slaapjes van 2 uur. Ik merk namelijk wel aan Quintus dat ie s avonds veel makkelijker in slaap komt als ie overdag gewoon goed geslapen heeft. Als ie s avonds te moe is en te veel prikkels heeft gehad, ben ik ook veel langer bezig om hem in slaap te krijgen. Misschien meer rust inbouwen overdag? Gaat ie naar het kdv? Als je de mogelijkheid hebt, misschien een paar dagen vrij nemen en hem in een strak schema 2 uur wakker, 2 uur slapen houden de hele dag en proberen hem zo min mogelijk prikkels te geven.
Taraneh wat bij ons wel eens hielp als Quintus compleet over de rooie was s avonds en zijn speen niet meer wilde pakken, was om een druppeltje Cinebaby of Chamodent op zijn speen of in zijn mond te doen.
We zijn sinds een paar dagen gestopt met de fles van 22.30 en nu slaapt ie ook beter door ipv slechter wat ik verwacht had.
Taraneh wat bij ons wel eens hielp als Quintus compleet over de rooie was s avonds en zijn speen niet meer wilde pakken, was om een druppeltje Cinebaby of Chamodent op zijn speen of in zijn mond te doen.
We zijn sinds een paar dagen gestopt met de fles van 22.30 en nu slaapt ie ook beter door ipv slechter wat ik verwacht had.