Thnx voor de reacties. Fijn dat er meerdere zijn die het niet herkennen. Het is mijn 3e, dus ik wist wel dat dit niet echt de gemiddelde gang van zaken is, maar je gaat twijfelen he. Balen dat er meer zijn die ook nog zo tobben, alhoewel het wel goed voelt ergens, niet de enige te zijn..
Sabien, het een potje mee kunnen huilen herken ik zeker! Op een gegeven moment weet je het gewoon niet meer. Het is bij ons nu meestal zo dat ze na enige tijd haar speentje weer pakt en gaat slapen. Dit zo'n 4x per nacht. We zijn met haar bij een osteopaat geweest, omdat ze overdag ook niet wilde slapen. Toen is gebleken dat haar nekje vastzat. We hebben een enorme vooruitgang overdag gemerkt. Snachts krijgt ze sinds de fles geen voeding meer (ze krijgt nu 2x fles en 3x borst overdag). Ze slaapt in haar eigen kamertje. Als het echt bal is en ze blijft ons wakkerhouden, nemen we haar bij ons in bed. Dan hoef ik in iedergeval niet de kou door waardoor ik zelf niet meer slaap.
Kruikjes en dat soort trucjes hebben we allemaal geprobeert en afwisselen doen we, de ene nacht ga ik eruit en de andere nacht mijn man, maar we worden altijd allebij wakker (ook als dr 1 beneden ligt)
Ik hoop toch DE truc nog te ontdekken, maar ik denk dat we gewoon geduld moeten hebben, tot ze zelf haar speentje pakken kan. Overdag valt ze overigens na wat babbelen soms weer in slaap..
Sabien en Mammik, misschien moet jij ook een bezoekje aan een osteopaat overwegen? Ondanks de nog gebroken nachten is het wel verbetert..
Paulien, die papfles kunnen we misschien verzetten..thnx. Als ik aan jou denk, durf ik eigenlijk niet te klagen..., maar ik ben zo moe.. Thnx voor het meedenken x