Al met namen bezig?

Ik ben al druk met de namen, mijn man zegt wacht nou maar tot we weten wat het word haha MANNEN :p

Bij ons word het sowieso met een R.

Zijn jullie er al mee bezig?
 
Ik denk er al wel over ... Vind het moeilijk! Wil ook eigenlijk wel wachten tot 20 weken echo... Dan hoeben we nog maar voor 1 geslacht te denken :)

Meisjesnaam hebben we al wel ongeveer.... Met een R ... Haha!
 
Wij hadden al een naam... een meisjesnaam... maar.... het wordt dus een jongen.... :)
Moet zeggen dat ik dat veel lastiger vind dan een meisjesnaam! (Die hadden we eigenlijk al...).

Gelukkig hebben we nog even!
 
@3ekindjeopkomst wil je hem verklappen :p hihi ik vind het zoooo lastig. En alles wat ik leuk vind zegt mijn man aah nee!!

@Linda haha ja dat is lastig dan ;) wij hadden dat ook bij de eerste. Een meisjesnaam was geen punt. Maar naar een jongensnaam hebben we echt lang gezocht.
 
De meisjesnaam gaan we wel uitkomen, maar een jongensnaam niet, tot nu toe. We moeten voor beiden een naam bedenken want we willen niet weten wat het wordt. Hele klus dus!
 
Ehhhhh mamaroos88.... Het is 4 letters en staat in jouw naam:)

Wij hebben al 2 meiden en hebben ook nog nooit een leuke jongens naam kunnen vinden. Vandaar dat ik eerst 20 weken echo afwacht... En dan kijken of we een jongensnaam nodig hebben :)
 
Leuke naam ;-) hihi al is het een afkorting van mijn normale naam. Nick en Simon zingen mijn naam vaak ;-) haha dan weet je wel welke ik bedoel!!

Robine vonden wij ook mooie voor een meisje of Robyn
 
Haha dan heb je een mooie naam:)
Robine vind ik ook erg mooi, mooier als Robyn, maar dat is natuurlijk persoonlijk!
Romy is eventueel ook mooi.

Maar we hebben nog poosje de tijd!!
 
Terug
Bovenaan