Al met namen bezig?

Hier hebben we ook al voor een meisje maar nog niet voor een jongen. Idd de 20-weken maar eens afwachten. Jongensnaam hadden we de eerste keer ook niet
 
Het is ook zo lastig! Hebben jullie dat nu ook...dat je een naam een paar dagen geel leuk vindt, maar dan ineens denkt: nee, toch niet! Gelukkig hebben we nog even...
 
Wij zitten ook over een jongensnaam te bakkeleien haha. Een meisjesnaam is veel makkelijker en mijn zoon heeft de enige jongensnaam die ik leuk vind en dat is Jarno. Het zal nog een hele kluif worden want mijn man en ik hebben op dat gebied niet echt dezelfde smaak.
 
Hehe thanks 3ekindjeopkomst. Het is zeker smaak, en past het bij de rest van de namen.

Bij de eerste gingen wij alle namen hardop zeggen heel de dag door. En dan kwamen we er toch achter dat het niks was haha.
 
Ik vind Senn leuk. Iemand nog tips voor franse voornamen? We hebben een Franse achternaam, en mijn man en Kids ook Franse voornamen.
Hebben nog 2 Namen die we bij de andere twee ook al hadden maar toch niet werden. Meisjesnaam word het zowieso maar twijfel aan de jongensnaam. Weet dat familie hem vreselijk vind.
 
Terug
Bovenaan