al testers?

A

Anoniem

Guest
hoihoi, ik vroeg me af of er al dames zijn die al een test hebben gedaan..? Ben niet nieuwsgierig hoor ;)

Ben ook wel benieuwd... Ik heb rond maandag NOD, maar ga niet gelijk testen. De afgelopen maanden hebben de goede moed een klein beetje gedrukt, dus ik wacht geduldig af. Hoop wel gauw positief bericht te lezen en te kunnen melden uiteraard.

HIer dinsdag NOD dus we wachten nog even.. Wel spannend allemaal!

Pas eind vd maAnd m'n nod. Ga morgen wel starten met ovulatietesten. ;-)

Als je nod eind vd maand is ben je te laat met ovulatie testen toch?? Dan is je ei net geweest. ..

Dat lijkt mij ook te laat om met ovu testen te beginnen. Mijn nod is de 30e. Vrijdag eisprong gehad.

ik heb mezelf voorgehouden dat ik pas zaterdag mag testen als ik nog geen menstruatie heb.
Dan zit mijn cyclus net als vorige maand op 32 dagen.
Normaal heb ik altijd een cyclus van 28 dagen.
Dus in principe zou ik vanaf dinsdag al kunnen testen...
Ik denk dat het niets is deze maand. Het is officieel de eerste ronde en we hebben maar twee keer geklust tijdens de vruchtbare dagen.
Ik voel me ook niet zwanger en denk zelfs dat mijn menstruatie een paar dagen eerder komt omdat ik nu al ongi-pijntjes heb.

Hihi mijn NOD was afgelopen donderdag.... maar ik test denk ik morgen. Al is het moeilijk. Eigenlijk wil tot de 20e wachten omdat ik altijd tussen de 15e en 20e zit... spannend dus.

Terug
Bovenaan