al testers?

@laura, je eisprong is 14 dagen voor je menstruatie begint. Of je nou een cyclus van 22 of 32 dagen hebt. Als die periode korter is, zou die met hormonen verlengd moeten worden. Die tijd schijnt het volgens de gyn echt nodig te hebben.

Maar dames, niet om het een of ander hoor, je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Zeker als je zo kort met anticonceptie bent gestopt. Elke cyclus heb je 25% kans. Natuurlijk hopen we er allemaal op, maar probeer wel nuchter te blijven. Wij zijn nu weer 9 maanden onderweg. Ik testte 2 weken geleden 's morgens positief en werd 's avonds ongesteld. Ook dat soort wrede grappen hoort er bij. Restje hormonen, vals positief of een hele vroege miskraam? Geen idee. Weet wel dat we deze maand gewoon weer verder moeten.

Supertje het is ten eerste Laurie en daarnaast ik loop zelf bij de gyn ik weet echt wel hoe mijn cyclus in elkaar zit bedankt voor je goed bedoelde adviezen maar soms gaan dingen anders dan bij jou!

Mijn NOD was gisteren (uitgaand van 30 dagen) maar omdat ik vorige maand pas na 35 ongesteld werd heb ik ook nog niet getest...
Vandaag test halen, en dan morgen testen. Of nog niet, voel eigenlijk niets dus waarschijnlijk toch niet zwanger.

Spannend hoor! Wellicht is het een vruchtbare maand...

Hier niet raak, vrees ik. Ik gebruik de temperatuurmethode en vanochtend was mijn temp omlaag. Als dat gebeurt kan ik ervanuit gaan dat de ongi vandaag of morgen komt. Echt balen, want ik voelde natuurlijk best weer vanalles... Sterker nog... Ik lig nu misselijk op de bank. Volgende ronde nog proberen en dan toch maar naar de huisarts. Ik ben er echt verdrietig van.

Balen Melian. Temp naar beneden is nie gunstig. Vind het trouwens wel een heel betrouwbare methode. Ik kreeg daar heel veel inzicht mee. Neem een flinke baaldag meid.

Jammer Melian :-( iedere maand de teleurstelling is niet leuk... maar het gaat vast goed komen!

Ja, is wel echt balen. De temperatuurmethode is inderdaad wel echt betrouwbaar supertje. Zojuist ongesteld geworden. Gelukkig liet het niet lang op zich wachten.

Gatver Melian, wat ontzettend balen!!! Neem even de tijd om het door te slikken en succes voor de volgende ronde dan maar weer...

Terug
Bovenaan