al testers?

Nee hoor dames.. Ik heb een cyclus van 22 dagen..
Klopt echt zo was het afgelopen keer ook.. Vorige week ongesteld geweest. Ik moet di of woe ovuleren... X

Oooo sorry dan hoor laurie met mn goedbedoelde advies hahaha.... mijn nod ook uiterlijk de 30e... maar omdat het de 2e maand na stoppen met de pil is kan het ook een dag of 2 eerder zijn...

Maakt niet uit Kim! Succes..het is erg spannend allemaal weer! X

@ Sil14; Als jou NOD afgelopen donderdag was dan ben je toch al een paar dagen overtijd...

@Sil14: Maar als jou NOD afgelopen donderdag was dan ben je al een paar dagen overtijd...
Leuk om dat we allemaal zo'n beetje deze week en volgende week kunnen testen.. ik ga woe of donderdag testen, heb erg veel symptomen en een opgezet buikje maar durf niets te hopen

Ja zeker weer spannend laurie... was heel nuchter vorige week maar volgens mij kan t best wel eens raak zijn maar weet niet precies wanneer mn ei was...

Ja fja?? Wat voel je allemaal??? Ik ga voor je duimen.. je bent de eerste in t rijtje ...

X

Haha. Hier nog een die kwaaltjes heeft maar ook nog niet durft te resten. Heb ook echt een bol buikje... Mijn schoonzus voreg nog of we iets te vertellen hadden..
Bij de eerste gaf hij elke keer negatief aan terwijl ik toch echt zwanger was! Dus wil nu gewoon echt wachten..

Klopt maar 2 mnd geleden was ik rond de 20e ongesteld.... ik zit vaak tussen de 15e en 20e. Maar vorige maand op de 15e... pppff ingewikkeld. Ik voel vanalles maar durf nog niet echt te testen. Ook bang om teleurgesteld te worden... Misschien word ik morgen wel ongesteld? ! :(

Terug
Bovenaan