Al vroeg harde buik? Vroeggeboorte?

[quote quote=10199271] Bij mij kwam het niet door drukte. Ik kreeg al een harde buik als ik opstond van de bank of als ik lekker onder de douche stond. De 1 heeft er gewoon wat sneller last van dan de ander. Ik heb me ook geen zorgen gemaakt over een mogelijke vroeg geboorte. Stres werkt ook niet mee namelijk..[/quote]
Ik denk dat ik inderdaad minder zorgen moet maken. Elk keer als ik dat kreeg(die van net ook gewoon opstond van bank) begin ik dan begin ik gelijk weer zorgen te maken. Dan ga ik weer denken waarom zo vroeg al enzo terwijl de meeste het niet eens merken of heel laat in de zwangerschap pas krijgen. Hartstikke bedankt voor uw reactie, ben wel gerustgesteld! 

Hoi ik had tijdens de zwangerschap van mijn dochter ook heel veel harde buiken. Ik werkte toen nog 40 uur in de week en ging daar gewoon mee door Aangezien mijn baas het niet serieus nam. Mijn dochter is uiteindelijk met 33 weken geboren. Dit was 11 jaar geleden het afgelopen jaar was ik zwanger van mijn zoontje. Ik had weer heel veel harde buiken maar deze keer echt naar mijn lichaam geluisterd. Dus voldoende rust gepakt en mijn zoontje is 12 weken geleden geboren na 38 weken. Dus goed op tijd je rust pakken dan zal het gewoon goed gaan

[quote quote=10199345]Hoi ik had tijdens de zwangerschap van mijn dochter ook heel veel harde buiken. Ik werkte toen nog 40 uur in de week en ging daar gewoon mee door Aangezien mijn baas het niet serieus nam. Mijn dochter is uiteindelijk met 33 weken geboren. Dit was 11 jaar geleden het afgelopen jaar was ik zwanger van mijn zoontje. Ik had weer heel veel harde buiken maar deze keer echt naar mijn lichaam geluisterd. Dus voldoende rust gepakt en mijn zoontje is 12 weken geleden geboren na 38 weken. Dus goed op tijd je rust pakken dan zal het gewoon goed gaan[/quote]
Alleen zit ik momenteel al thuis, vandaar mijn zorgen. Ik hoef niet te doen behalve lunch voor mezelf maken omdat mijn man overdag werkt. Ik krijg zelfs een paar harde buiken achter elkaar terwijl ik op de bank lig. 

Terug
Bovenaan