alabama en dikkidik weer bovenaan

zo meiden,
maar weer een onderwerp bovenaan de lijst gestart.
even een update van mij. Ik heb vanaf zaterdag avond wat roseverlies,wat overgegaan is in bruin. Toch zet de menstruatie niet door. Donderdag as is het 2 weken geleden dat ik de IUI heb gehad.
In afwachting van wat komen gaat blijf ik een paar keer per uur naar de wc gaan. Vanaf vanochtend vroeg al niets meer met afvegen.
Herkennen jullie dit? Kan het van de hormonen anders gaan dan anders?
Ik laat nog wel weer van me horen.
liefs Fleur

he fleur.

ik ken dit niet misschien innesteling?????
maar nu heb je dus niks meer en ook geen gevoel dat je Ongi moet worden of wel??
Ik krijg nm altijd een dikkere buik dus dan weet ik genoeg, la had ik dat de laaste 2 kr niet.
maar dat elke keer naar de wc gaan dat ken ik wel hoor dat heb ik de laaste dgn vd cyclus ook altijd toch d zenuwen. Maar probeer te ontspannen en niet te vaak naar wc tegaan is niet goed voor je geestelijke spanning.

Het wordt dus nog spannende dgn voor je meid ik duim ech voor je.

Ik had al op andere geschreeven gisteren intake gehad voor ivf. we zijn in feb 2011 aan de beurt. moet wel in dec als ik ongi ga worden bloed prikken. en dan in jan bij ongi weer bellen voor echo enz. en ja dan in feb gaan we starten. wwe moeten voor de insiminatie wel naar vu zh alkmaar doet doet het niet.

Dus we gaan een spannende nieuwe jaar tegemoet als het nodig zal zijn maarja datweten we pas over 2 wkn.

nou dit was het weer.
xxxxxxxx natas

hoi,vanavond weer iets gevloeid. Maar nog steeds geen helderrood bloed.Ik hoop echt dat het dan maar doorzet,hier word je echt niet goed van.Ik heb vanochtend voor de zekerheid testen gekocht. Voordat ik weer aan de nieuwe hormonen begin,wil ik er zeker van zijn dat ik niet zwanger ben.

Wel lekker snel zeg,februari. Heb je er een beetje een goed gevoel bij,aardige artsen?
Maar ik hoop natuurlijk dat je voor die tijd zwanger bent.

liefs Fleur

Hoi meiden,

Hier weer begonnen met de Clomid voor ronde 3. Vrijdag 1e echo. Het is wel fijn dat alles meteen weer begint als je ongesteld wordt, je hebt niet veel tijd om erbij stil te staan.

Fleur, spannend meid. Ik weet wel dat bij mij door de hormonen alles op zijn kop staat. Niets is meer hoe het was. Ik wil je hoop niet de kop indrukken hoor, ik hoop dat je gewoon zwanger bent natuurlijk!

Natas, hoe vind je het dat alles al "geregeld" is voor de IVF? Geeft het een fijn gevoel dat alles snel verder gaat als deze poging mislukt?

hoi meiden,
helaas heeft het toch doorgezet en ben ik gister ongesteld geworden. Morgen maar weer beginnen met spuiten.
Helaas,misschien binnenkort positieve berichten van 1 van ons?! En anders moet 2011 toch ons jaar worden!!
liefs Fleur

he meiden.

fleur kkkkkk had zo goei hoop voor je. maar jij moet meteen weer begiinnen met spuiten moet je geen echo ervoor.???
Heb nog maar 1 arts gezien/gesproken en die was wel aardig vonden wij. Maar hoe ze zijn in VU weten we niet, dat is nog afwachten tot feb.

alabama: dus jj gaat nu voor de 3e ronde, ik zal weer voor je duimen.??succes met je echo vrijdag
Ja het geeft wel een beetje rust maar toch ook weer onrust omdat je dan nog meer troep in je lichaam enz krijg. en al die onder zoeken enz. Maarja we zien wel hoe het gaat lopen. Kijk dec mnd kunnen we zelf klussen dus we zien wel hoe dat gaat dan.Maar iik blijf hopen dat we het niet nodig zullen hebben,

ja anders wordt 2011 echt ons jaar zoals Fleur zegt.

xxxxxxxxxx

hoi dikkidik
ik krijg geen echo op dag 3,de eerste pas op dag 10. Morgen dus weer nieuwe gonal spuiten halen,en dan beginnen we weer opnieuw. Nieuwe ronde,nieuwe kansen!
Ik vond de eerste wachtweek nog goed te doen,maar de 2e was echt niet meer zo leuk.
Ik vrees dat je daar ook niet aan gaat wennen.
Veel sterkte de komende week.
We horen wel van je hoe het je vergaat.
doeg Fleur

Terug
Bovenaan