alabama en dikkidik weer bovenaan

he meiden.

Ja de eerste wk gaat altijd wel dat klopt de2e wk vind ik altijd slopend van wel niet wel niet. en ga zo maar door.
Fleur je gaat daar mnooit aan wennen echt niet.
ik ga nu die stomme zenuwachtige wk tegemoed maar ga er van uit dat ik vlogende wk weer kan schrijven dat het mis is. en dat we dus in feb voor ifv gaan.

alvast prettige wkd
xxx natas

Hoi Natas,

Goed dat je er zo in kan staan, toch ook een beetje zelfbescherming denk ik. Ik herken dat wel. Ga toch voor je duimen hoor!

Wij zijn nu bezig met IUI 3. Vandaag op CD 7 echo gehad, was het follikel al 17,1 mm. Normaal groeit het altijd veeeeeel langzamer bij mij. Gyn vertrouwde het niet helemaal dus bloedprikken. Maar niets aan de hand. Pffff weer een uur langer in het zh. Nu dinsdag inseminatie, hoop dat het niet te laat is. Maar ik vertrouw er maar op dat ze weten wat ze doen. Wel lekker snel allemaal zo, mag van mij iedere keer wel zo gaan.

he alabama

jeetje jij dan roeien ze goed hard bij je. Da theb ik ook hoor en dan ook vaak dg 11 inseminatie. Heb je maar 1 follikel of meerdere. Ik heb meestal 1 goeie grote en de rest wat kleiner.
maar nu dus voor je 3e wat spannend ik ga vanaf dinsdag maar weer duimen voor je.
ws zitten jij en fleur weer een wk achter elkaar??!!!! wordt weer een spannende tijd voor jullie straks, kijk als ik ongi ga worden dan heb ik eventjs rust is oook wel lekker.

Ja ik zeg het helemaal uit zelfbescherming want anders ga ik een goeei dip krijgen end at heb ik vorige mnd al gehad en daar geen zin meer in.
Maar ik heb sinds vandaag giga gevoelige borsten wordt er gek van, maarja wat ken ik daarvan denken???
nog een wk en dan weten we meer. wou dat het al zo er was.

xxxxxxxxx natas

Dan gaan we idd redelijk gelijk op ,ik moet donderdag voor de echo,ik verwacht dan zondag of maandag de IUI. Spannend!

Hoi Natas,voor jou is het dus nu al spanned,ik hoop zo voor je dat het raak is.
Lieve meiden,wij gaan straks naar schoonmoeders verjaardag aan de andere kant van het land,blijven een nachtje slapen daar. Dus tot gauw,fijn weekend!

groetjes Fleur

hre fleur. fijne verjaardag gehad??
maar doen ze dan iui bij jou op zondag??? bij ons nm niet dan moet je gewoon maandag terug komen.
Ja dan zitten jij en alabama echt dicht bij elkaar weer een wk tussen.

ik duim weer voor jullie!!!!

ik laat vd wk weten of jullie kunnen juichen of mee kunnen huilen. me gevoel laat m nu eventjs in de steek nm, me gevoelens enz zijn echt in de war. De enen keer denk ik dat ik zwanger ben en de andere keer denk ik van ik ga vet O worden.

dus jullie begrepen dat ik een beetje weer onzeker ben enz.
xxxxxxxxxxxjes natas

ha die Natas,
wat gaat die week weer lang duren voor je!
Maar ik hoop dat we mogen juichen van de week.

In ons ziekenhuis doen ze op zaterdag en zondag gewoon IUI. Dit gebeurt dan op de afd.gynaecologie. Laatst was er geen poli toen ik voor de inseminatie kwam,en toen moest ik ook naar de verpleegafdeling.
Maarruh,als je een dag later moet,kan het zijn dat het dus te laat is geweest?!
liefs,en veel sterkte deze week
Fleur

Terug
Bovenaan