alabama en dikkidik weer bovenaan

he fleur en alabama.

jullie kunnen niet juichen, ben net ongi geworden dus nu een goeie dip. en balen enz enz.snik snik.
nu hebben we dus bijna 2 mnd rust en dan traject ivf in.

zegt opeens me dochtertje waarom ben je wat verdrietig mama, zeg ik omdat ik geen baby in me buikje heb, zegt zij opeens ooooo maar dan ben ik ook verdrietig ant dan krjg ik geen broertje en of zusje, nou dan moet je echt heel hard sikken en tranene weg vegen. Dan breek echt me hart helemaal omdat zij het ook zo graag wilt.

Nu vind ik het helemaal moeilijk omdat me buurvrouw die geen begrip toont elke moment kan bevallen, En ja dan moet we wel op kraamvisite. Daar sta tnu eigenlijk me hoofd enz helemaal niet naar. maarj we zien wel anders mag me man en dochterjr alleen heen.

Ik duimweer voor jullie.
want eigenlijk hoor ik nu niet meer thuis bij deze topic toch....

Oke wel lekker dat ze het bij julli het ook op zondag doen dat doen ze dus bij ons niet. Wel op zaterdag maar niet op zondag. Ik weet niet of je dan telaat ben of niet. want ik heb het og niet mee gemaakt dat. Wel dat ze twijfelded en me dan wel op zatedag lieten komen.

Dank jullie wel he voor de steun.
xxxxxxxx

meid,wat een teleurstelling. Dat was wel even weer een rotmoment. Wat een droppie zeg,je meisje,echt lief maar wel confronterend als ze dat zo zegt. Dan moet je idd wel even heel hard slikken.

Je blijft toch wel op het forum rondhangen? Zo kunnen we elkaar in de gaten blijven houden.

Lieve Natas,ik hoop van harte dat met behulp van IVF jullie droom mag gaan uitkomen.
Kus Fleur

he fleur

ja ik blijf wel op forum hangen wil weten ook hoe het met jullie afloopt en blijf hopen dat het bij jullie wel gaat lukken.

ja met zo meisje breekt echt je hard af entoe flink.
Nu net met de hond vd buren een uur gelopen in het park dus eventjes hoofd lkeeg kunnen maken. heerlijk. dochtertje mee hoor want ze vind de hond prachtig, en zelf mogen we geen dieren ivm alleergie.

xxxxxxxx natas

Hoi Natas,

Ik had je gisteren al een berichtje gestuurd maar het forum wilde niet opslaan, grr.

Wat ontzettend klote voor jullie zeg! Ik hoop dat je het snel lukt om het achter je te laten en met frisse moed aan IVF te beginnen.

Ik hoop dat je snel zwanger bent! We blijven jou ook volgen op het forum hoor.

Veel sterkte.

Terug
Bovenaan