alabama en janne hoe is het met jullie?

de titel zegt het al,
hoe is het met julllie? Nog 1 week wachten toch? Spannend hoor.
Ik begin volgende cyclus met onze 1e IUI .
(met hormonen- gonal-f ) Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga ervaren,ben daarom ook zo nieuwsgierig hoe het met jullie gaat.
groetjes Fleur

Hoi Fleur,

Hier gaat het goed! Fijn dat je ook snel mag starten, toch? Ik was heel blij dat er eindelijk iets ging gebeuren.

Ik vond zelf de eerste 2 weken van "het proces" goed te doen, het spuiten viel me mee en ik heb niet veel last van de bijwerkingen.

Nu wordt het steeds spannender, ik heb vrijdag de 1e inseminatie gehad en denk dat ik vrijdag de 15e ongesteld zou moeten worden. Nog een week..

Jij sterkte met alles, wanneer denk je ongeveer te starten? Hou ons op de hoogte!

Hoi,
Ik zit nu ook in mijn laatste "wachtweek". Deze week vind ik altijd het ergste/spannendst. Mijn NOD is donderdag de 14e.
Ik heb nu3x IUI met Clomid gehad en deze maand voor het eerst gespoten met puregon. Ik heb er eigenlijk geen last van. Van de Pregnylspuit eigenlijk ook niet.
Waarom begin je je 1e IUI met Gonal als ik vragen mag?
Bij ons is het blijkbaar standaard om eerst 3x clomidtabletten te proberen.
Ik heb wel eens gehoord dat de resultaten met puregon beter zijn dan met clomid, dus ik ben benieuwd deze maand.
Van Gonal-f had ik nog nooit gehoord. Zijn dat zwaardere hormonen?

Fleur, succes met je 1e IUI !
Alabama, succes met wachten ;)

Groetjes Janne

@alabama: ik heb idd nu het gevoel dat het echt gaat gebeuren. Zit nu rond dag 18 geloof ik. En ik heb de laatste tijd een cyclus rond de 35 dagen.Dus als ik ongesteld word gaat het echt beginnen,dan vanaf dag 3 spuiten. Ik heb er een goed gevoel over,heel ontspannen (nu ik nog niet begonnen ben!)
spannend hoor voor jullie , ik lees en leef mee!

@janne: kan me voorstellen dat de 2e wachtweek het lastigste is, nu komt het wel heel dichtbij. Voor jullie is het dus ook weer extra spannend deze maand.
Ik heb geen idee waarom ik gonal krijg ipv clomid. Heeft het met mijn leeftijd te maken?? (bijna 35) of misschien heeft de gyn wel een afspraak met producent van gonal?? echt geen idee. Ik weet niet of gonal zwaarder is.

Meiden,veel succes met nog een week wachten. Ik lees hier eigenlijk elke dag,
dus hou het in de gaten.
groetjes Fleur

@Janne, hoe is het bij jou? Ik probeer er niet teveel aan te denken, maar vind het wachten nu al lang duren!

@Fleur, ik had vorige maand voor het eerst zoiets van "laat me maar snel ongesteld worden, dan kunnen we eindelijk beginnen". Had niet meer de hoop dat het vanzelf zou gebeuren. Heb jij dat ook?

hoi alabama,
hier idd hetzelfde gevoel,
al heb ik het idee dat ik deze week mijn ei-sprong heb gehad,dus ik denk dat ik nog een week of 2 moet wachten. Een beetje hoop blijf ik toch elke maand weer houden dat het spontaan lukt!?Maar ik ben bang dat ik dat tegen beter weten in blijf hopen.

Meiden sterkte deze hele lange week!!

Hoi dames!

Vandaag een baaldag, ondanks het lekkere weer.
Meestal krijg ik een week voor mijn ongi last van mijn rechterlies. Nu ook weer dus. Dus waarschijnlijk is het weer niet gelukt.... Ik blijf natuurlijk hopen, maar dat gevoel is er helaas elke maand.
Ik heb een ontzettend slecht humeur, voel de tranen erg hoog zitten, kan me op niets concentreren etc. Zelfs mijn zoontje heb ik afgesnauwd. (Ik schaam me diep...hij kan er helemaal niets aan doen. Ik ben juist ontzettend blij dat ik het wonder van een kind krijgen al eens heb mogen meemaken...)
Het lucht wel op om dit zo hier neer te kunnen schrijven.
Ik hoop dat deze week heel snel voorbij gaat!

Groetjes Janne
en dankjullie wel voor het "luisterend" oor!

Hoi Janne,

Wel heel toevallig, want ik had gisteren ook een pesthumeur. Niet echt redenen voor.

Nu wel symptomen dat het niet is gelukt, ik krijg pukkels waar ik ze normaal ook altijd krijg, heb last van ongi-buikpijn en heb gewoon het gevoel dat het niet gelukt is.

Nu nog een lange week afwachten grrr. Vandaag gaan we lekker uitwaaien aan zee, even de gedachten op iets anders.

Groetjes

Terug
Bovenaan