alabama en janne hoe is het met jullie?

Nou, ik zit nu dus helemaal onder de pukkels, durf bijna niet naar buiten. Mijn vriend zegt dat het wel meevalt maar ik schaam me dood....

Hoi!

Misschien zijn die pukkels juist een goed teken, maar ik weet maar al te goed dat ons lichaam ons heel goed voor de gek kan houden.

Ik zelf voel me al een aantal dagen grieperig en i kben erg snel moe, maarja... het "griepseizoen" zal wel weer begonnen zijn.
Als het deze maand weer niet is gelukt, slaan we waarschijnlijk een maandje over omdat ik voor mijn werk een weekje weg ben en dus geen echo's kan laten maken.
Nog een paar dagen en dan weten we het....

Groetjes Janne

Hoi Janne,

Hoe is het nu bij jou? Normaal gesproken zou je al ongesteld zijn geworden toch? Ik hoop dat het geen griepje is bij je maar iets anders :)

Hier is het niet zo goed. Mijn borsten beginnen minder pijn te doen en dat is bij mij altijd een slecht teken.... Had ook eigenlijk niet verwacht dat het meteen de eerste keer raak zou zijn.

Groetjes.

Hoi,

erg leuk dat jullie zo meeleven!!
Ik duim ook voor jullie!
Morgen (donderdag de 14e) word ik waarschijnlijk wel/niet (??) ongesteld.

Ik voel me nog steeds niet fit: kippenvel, spierpijn in mijn benen (zo'n loom gevoel) en weinig puf.

Zoals Fleur al schreef: "nog even".....
Alabama: voor jou is vrijdag de dag van je wel/niet ongi??

Groetjes Janne

Hoi Fleur,

ik lees net dat niet alleen Alabama vrijdag haar NOD heeft maar jij ook!!!
Spannend!!
Ik hoop dat we in het weekend 3 positieve testen hebben!!!

Groetjes Janne

Het zou wel erg leuk zijn 3 positieve testen binnen een paar dagen,zelf ga ik er vanuit dat ik volgende week wel een keer ongesteld ga worden. Meestal zit ik rond de 32-35 dagen,dus ik test niet meer zo snel!
groet Fleur

Terug
Bovenaan