alabama en janne hoe is het met jullie?

Hoi meiden, hier is het nog steeds spannend en bij jullie?

Hoe moet ik eigenlijk "officieel" rekenen, weten jullie dat: ik ben op vrijdagochtend geinsemineerd, zou ik dan op vrijdag 2 weken daarna ongesteld moeten worden, of de zaterdag?

Suusje hoe is het met jou? Wanneer heb je precies de eerste echo?

Dat herken ik wel grieperig en moe en onder de pukkels.Bij mij was het wel een teken dat ik zwanger was.Dus wie weet meiden.
Toy,toy,toy

Hoi,

vandaag NOD, maar nog geen ongi. ik denk overigens wel dat het eraan komt (pijn in mijn lies). maar wachten even af!!
@ alabama: vaak is het zo, bv. op donderdag IUI dan 2 weken later op donderdag NOD.
Maar in het zh zeiden ze dat het ook wel een dagje eerder/later kon zijn.
@suusje: Hoe gaat het met je? Is het al een beetje werkelijk voor je geworden??

Ik houd jullie op de hoogte!
Groetjes Janne

Hier nu wel duidelijkheid, gisteravond laat is het begonnen. IUI poging 1 is dus mislukt. Balen maar had me er wel op ingesteld. Wel fijn dat je niet veel tijd hebt om erbij stil te staan, want vandaag meteen weer bellen naar het zh voor een eerste follikelmeting. Hoe is het bij jullie? Fleur jij moet nog een paar dagen afwachten? En Janne, bij jou is het echt spannend nu!

Hoi,

oooh alabama, wat jammer. Ook al denk je dat het de eerste keer niet lukt, je hoopt het natuurlijk wel.

Ik heb vanmorgen een test gedaan en na 4 minuten pas kwam er een heel licht streepje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan het alleen echt niet geloven.
Het was zo'n goedkope kruidvat test. En de streep kwam pas echt met 4 min.
Ik heb vanmorgen urine opgevangen in een bekertje, nu denk ik: misschien was het niet helemaal schoon ofzo??
Verder heb ik de gewone ongiklachten: pijn in mijn lies, lichte buikkrampen, beetje hoofdpijn, constant het gevoel dat ik ongi wordt. ik ben al 10x naar het toilet geweest om te controleren.
Ik dacht altijd, als ik een positieve test heb, dan ga ik meteen bij de hema of prenatal een ieniminierompertje ofzo kopen. Nu ga ik straks eerst nog maar een test kopen!
Het is zo onwerkelijk, na bijna 3 jaar weer een licht streepje!

sorry, het is een heel verhaal geworden.

Groetjes Janne

Terug
Bovenaan