Alabama & Fleur weer bovenaan hhahaa

He meiden

hoe is het met jullie??
Alabama hoe si het met jou is het al door gezet of ben je toch.........
Ik hoop het zo voor je.

Fleur ji nog een wk wachten toch nu j stress weekje wat er aan komt.

maar ik ben ook wel eens eerder ongestelt geworden hoor dan na 14 dgn iui. Dat kan jammer genoeg.reken je niet en dan opeesn.bom bahhhhhh.

Maar alabama: het kraam bezoek ging wel, gelukkig afleideing door Yrsa(dochtertje). En w mochten de kleine niet vast houden, zij had het vast en erna ging het in een mandje in de box.
Me tranen zaten wel erg hoog maar me goed gehouden ook voor yrsa, en har mdr was er en daar nou iet echt een band mee. Maar vlgs mij begrepen ze het niet echt dat wij het wel moeilijk vonden.
Savonds in bed pas ingestort zegmaar. Voordat we er heen gingen al giga koppijn stress maar ook met de sneeuwe temaken maar fijn was het niet zeg maar.

wij zijn druk aan het klussen want ja het is de periode bij mij. maar ik ga nergens maar van uit.

he ik lees wel weer hoe het gaat met jullie.
ps wel leuke sinterklaas geviert of niet.....

xxxxxxxxxxxxxxxxx natas

Hoi Natas,

Ja blijft moeilijk he, zo'n kraamvisite. Jammer ook dat anderen daar zich moeilijk in kunnen verplaatsen. Toen wij laatst een ooievaar gingen zetten kon ik alle versieringen gaan kopen, slingers met "hoera een meisje" ieniemienie pampertjes (vooral dat deed pijn). Ik dacht, zal ik hier ooit kleine pampertjes voor mijn eigen kindje gaan kopen?

Ik heb gisteren gebeld naar de poli. Ze zeiden dat ik het niet kon zien als menstruatie, dus ook nog niet met de Clomid beginnen. Ik moet afwachten of ik nog ongesteld word en anders van het weekend testen. Ik heb wel steeds ongi buikpijn en vandaag is officieel mijn nod, dus ik verwacht eigenlijk dat het nog wel komt. Erg vreemd weer dit, maar ja...

he alabama

jeetje wat lullig dat ander dat dan niet kochten voor je. Want ja dat doet helemaal pijn, he kopen maar niet voor je eigen.

hou moed he!!

Oke ben erg beneiuwd zet een extra kaarsje voor je aan.
hopelijk buikpijn omdat het aan het innnestelen is...
ik blijf duimen meid voor je. gun je het van harten.
Hopelijk heb je vt wkd een mooie test in je handen.

xxxxxxxxxxxxxxx natas

hoi meiden,
bij ons is idd de laatste wachtweek aangebroken,ik denk er maar niet te veel aan.
De vorige keer begon het al op dag 11 met wat rose verlies. Dus ik ga er vanuit dat het donderdag al zou kunen beginnen. De vorige keer had ik al vanaf de IUI heel veel kramp in mijn onderbuik,deze keer helemaal niet. Ik wacht het gewoon maar weer af.
Voor jullie ook veel succes met alles,
we blijven hopen op goede berichten!
liefs Fleur

Hey Fleur,

Hoe is het met je? Ik ben hier helemaal gek aan het worden van de spanning, ben nog niet ongesteld. Denk iedere keer dat ik van alles wel en niet voel. Pffff. Durf niet te testen.... Liefs

Noor,ga nou testen!!!!!
je zit nu op dag 16??!!
Dat je nog kan wachten!!
Ben je al eerder zo laat geweest na de IUI?
Wel hier laten weten hoor,als je getest hebt.

Helaas bij mij weer roseverlies,
net als vorige keer het begin van de menstruatie.*&%#$^&^,ben er zo verdrietig van.
liefs Fleur

Fleur, balen dat je ongesteld wordt. Ook wel heel vroeg toch? Hoop dat je snel over de teleurstelling heen bent.

Hier is het ook klote. Gistermiddag getest met Clearblue, toen zag ik een dunne blauwe lijn, echt duidelijk, hoefde hem niet tegen het licht te houden. Vanmorgen nog een test, nu een dikke vette min. Ik dacht nu echt dat het raak was, niet dus. Begrijp er niets meer van. Weet niet of ik de gyn moet bellen.

Wat bizar?! Maar je bent nog niet ongesteld geworden? Dan zou ik toch een klein beetje hoop houden hoor! Je kan er natuurlijk een telefoontje aan wagen,al zullen ze wel zeggen dat je over een paar dagen weer moet testen.

Ik baalde echt,al was ik al een paar dagen niet heel vrolijk,dus ik had al het idee dat het er aan zat te komen.Dit weekend gaan we weg met het werk van mijn man,zit een groot zwembad bij,helaas voor mij. Gelukkig zijn er meer dingen te doen.Zondag word miijn oma 90,ze woont aan de andere kant van het land(3 uur rijden),genoeg afleiding dit weekend dus.
liefs en ik blijf voor je duimen!
Fleur

Terug
Bovenaan