Alabama & Fleur weer bovenaan hhahaa

Net weer getest, weer negatief. Ik zal dan wel niet zwanger zijn, want ik ben al een week overtijd. Hoe kan dit nou? Ik begrijp er echt niets van.

he alabama,

ik ben nu een iui zit iik me nu net tebedenken ook en keer overtijd geweest een wk lang en oten wou ik een test doen was het negeatief en vlak erna kreeg ik me ongi.
Dus het kan van alees betekenen maar test zegt dus nee kkkkkkkk.red je/jullie het geestelijk nog wel.....??

Ik voel me twijfel achtig ben elke morgen echt kotsmisselijk en heb wat zere borsten. Maar durf echt nergens op te hopen en vna it tegaan.
Zou zo een test willen doen maar ander kant ook weerniet want als het niet zo is dan is het weer meteen zo hard snap je me.

maar als ik eind vd wk nog niet ben dan ga ik wel testen..... brrr vind het ook wel weer eng helemaal als het wel raak is zou het heel apart zijn toch 3 jr oefenen, met 7 kr iui en dan nu rust zeg maar dan en dan raakzijn....

Ik zou het een wonder vinden en super blij zijn maarja toch ook erg apart he!!!

maar meid ik leef eerder met jou nu meee....
ga morgen die gyn bellen voor bloed telaten testen/echo want zo kan ke niet elven man.

he meis sterkte en hou ons op de hoogte brand een kaarsje extra voor jou nu..
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Noor,hoe is het,
heb je gebeld?
Ik hoop gauw weer van je te horen.

Natas,met jou alles goed?
Wel even lekker zeker,even rust.
Ik vind het nu al heerlijk, even niets bijzonders,ik vind december altijd al zo'n drukke maand.Sinterklaas,verjaardag,weekend weg met het werk, nog 3 verjaardagen,kerst,oud en nieuw.
Wij gaan er volgende maand weer voor. Al moet ik wel zeggen dat het voor mijn man niet meer hoeft,hij doet het echt voor mij.Hij is gelukkig met ons gezin zoals het nu is.(ik ook natuurlijk).

lieve groetjes van Fleur

he fleur.

ja noor heeft gebeld zie andere topic...balen voor haar.

met mij: ik ben giga zenuwachtig. ik be met de ander mnd vergeleken overtijd. Heb zere borsten.,ben elke ochtend kotsmisselijk en bij bepaalde geuren. maar durf nog iet tegaan testen.,Ws gaan we dat in het wkd doen zijn we samen met ze 2e zaterdag ochtend, dochter uit logeren. Maar durf nergens op de hopen denk bij elke wc beurt oooo nu zal het wel komen.
heb ook af en toe wat krampen maar wweet niet waar het van komt, obstipatie of toch ongi..........Het andere buikpijn dan anders met ongi..??!!!

Maar het is en was erg lekker dus rust van geen ziekenhuis en prikken.
Ja ik vind dit ook zo drukke mnd, sinterklaas,verjardag van me eigen, kerst en oud en nieuw en dan ook nog verjardagen. en zo rsut mndje is helemaal niet erghoor.
OOOO dus je man vind het wel goed zo maar hij wilt wel door gaan of niet??? en jij wilt er nog wle eentje bij als het kan of heb je het ook helemaal gehad......??
He meid geniet lekker van deze vrije mnd en ga goednadenken en er over praten enz.

Ik denk aan je en zal na het wkd of in het wkd laten weten hoe het bij mij is...

xxxxxxxxxxxxx
alabama: heel veel sterkte meid hooop dat alles snel weer op gang komt bij, op de natuurlijke manier.

xxxxxxxxxxxxx

he noor. ik heb toch gisteren al een test gedaan kon het niet meer houwen, maar deze was dus negetief maarja misschien toch no tevroeg getest. we wachten het nu maar af als ik het vlgw nog niet ben dan maar weer eens opnieuw testen als ik het zo lang volhou hahahaah.
maar aan de ene kant blijf ik hopen maar ook aan de andere atn dnek ik oooo ik zal morgen wel ongesteld worden, slaap giga slecht moet om de 2u of om de 15 min plassen. dit overdag ook. en dan gan je alweer met de zenuwenen naar de wc toe. OOO zla het u dan...

maarja vanvond als het goed is met me mans werk naar amsteram Van herman der blijker. worden gelukkig emt taxie gehaalden thuis gebracht. Maar hoorde nu net dat de wijkertunnel afgesloten is, me buren staan er al dik 2 u voor stil, gaan op wintersport. fijn!!!!
maar we wachrten en zien wel eventjes afleiding.hopelijk.
als ik wat meer weet wete jij en fleur het als een vd eerste.

xxxxxxxxxxxxxxxxx
ps hoe is het verder met jou??

Terug
Bovenaan