Alabama & Fleur weer bovenaan hhahaa

he fleur.
Balen man dat je ongi bent geworden echt kkkk voor je. Ga lekker genieten dit wkd laat het niet verpesten hierdoor.
je bent wel vroeg weer ongi geworden. sterkte voor de volgende poging weer.

Alabama:: jeeje meid wat apart die testen. waarom bel je de gyn niet misschien kunnen zij je helpen. Met een echo of zo als je niet O ga worden.Of zoals fleur zegt nog eventjes een paar dgen wachten en dan nog een test.
Ik wens je sterkte me wachten enz.

blijf duimen voor julllie. ik ga nu mijn wacht wk zeg maar in. maar denk er nmaar niet teveel aan.
xxxxxxxxxxx

Ben nog steeds niet ongesteld geworden. Nu dus meer dan 5 dagen overtijd. Mijn borsten doen sinds vrijdagavond geen pijn meer, voor mij een slecht teken. Of zou ik toch zwanger kunnen zijn terwijl de pijnlijke borsten gestopt zijn? Ik durf niet meer te testen omdat ik bang ben dat het weer negatief is. Ik word er echt helemaal gek van!

he alabama

jeetje doe toch een test meid dan weet je toch wel waar jeaan toe bent.....
maar ik kan je stress wel begrijpen bel anders toch de gyn morgen om tevragen hoe en wat want dit breekt je geestelijk.
maar ik blijf duimen dat je zwanger bent.........

hoe moed dat die ongi weg blijft...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ik hoopte dat je ondertussen meer weet,
maar je zit dus nog steeds in onzekerheid.

Wij slaan even een maand over. Het doet me allemaal toch meer dan ik dacht. Ik merk aan mijn lichaam dat ik even rust moet nemen,
dus voor ons geen IUI deze maand. Ik blijf natuurlijk wel meelezen.

Liefs Fleur

he fleur.

een maandje rust is ook wel lekker hoor hebben wij ook gehad omdat we toen op vakantie waren. en dan kan je helemaal bijkomen niet prikken enz, maar gewoon genieten en ontspannen.
Lekker er van genieten en dan straks er weer tegen aan.

alabama. Hoe is het nu met jou???? ik leefzo met je mee.. hoop da tje nu meer weet.

xxx natas

Hoi meiden,

Fleur, goed dat je een maand rust neemt. Groot gelijk! Als het bij ons toch nog mis blijkt te zijn doen wij dat ook.

Natas hoe is het met jou? Hoe voel je je?

Hier nog steeds geen duidelijkheid. Ik ga morgenvroeg weer testen. Hoop dat er dan eindelijk een positieve test komt!

Terug
Bovenaan