alabama, moeska, dikkidik,fleur boven aan.

hoe is het met jullie?

Moeska,al voor een follikelmeting geweest?

Alabama,hoe is het met jou, toch nog ongesteld geworden?

Ik ben vanochtend voor een follikelmeting geweest, maar het zag er nog niet groot genoeg uit.
Maandag maar weer terug.

Fijn weekend,onze kleine meid word morgen 4,dus dat word een feestweekend!

liefs Fleur

Hey Fleur, gefeliciteerd met je meisje - jullie hadden prachtig weer!
Heeft ze volop genoten? Onze kleine meid is nu al bezig met haar vierde verjaardag dus ben benieuwd hoe ze het gaat ervaren!

Zondag mijn follokelmeting gehad. Morgen moet ik weet terug komen en dan waarschijnlijk donderdag of vrijdag de IUI.....
Het zag er gisteren er in ieder geval beter uit als vorige keer - even afwachten hoe de vlag er morgen voor staat.
Ben trouwens wel meer hormonen aan het spuiten dit keer.

We houden elkaar op de hoogte!

Alabama, hoe is het bij jullie?

Liefs

hoi Moeska,
spannend hoor een 4e verjaardag,afscheid nemen van de peuterspeelzaal,binnenkort naar de basisschool.Echt wel veel veranderingen. Maar ook erg leuk!

Ik ben vanochtend voor mijn 2e follikelmeting geweest,vrijdag de inseminatie.
We lopen netjes gelijk op!
Succes Fleur

Jeetje Fleur, ik heb vrijdag ook de inseminatie.... Ik heb twee grote eitjes - ze laten de IUI wel doorgaam tenzij wij anders willen. Tsja, dat is het risico. Heb jij al een keer twee eitjes gehad.

Nou, zo maar de pregnyl zetten - zal bij jou niet anders zijn;-).

Laten we afspreken dat het helemaal goed gaat komen - dat zou wat zijn, toch?!

Succes

x

hoi moeska,
wat grappig dat jij ook morgen moet.
Ik heb idd gisteravond (ovitrelle) gespoten.
Manlief staat morgen om 8 uur bij het lab,ik moet om
9,30 uur op de polie gynaecologoe zijn.
Hoe laat moet jij?

Ik heb idd al meerdere keren 2 mooie eitjes gehad,hopelijk brengt het jou geluk,morgen word mijn 5e inseminatie.
Volgens de gyn is 5 keer scheepsrecht (nadat dit bij de 3e en de 4e poging ook al is gezegd,haha)
Nou meis,dit gaat hem gewoon worden voor ons.
liefs Fleur

Nou, die moet hem worden hoor Fleur - Ik had mijn afspraak ook om 09:30;-)!!!
Dit keer mijn eigen vertualiteits arts (dat was wel fijn). Het was wel een heel gedoe want het was lastig om mijn baarmoedermond te vinden, maar het is gelukt! Had alleen het gevoel dat ik gisteren al mijn eisprong had. Nu alweer een hoop onzekerheden dus en we kunnen niet meer dan afwachten. Zitten we samen op het wachtbankje…..

Tjee, de 5e poging voor jullie – raar hoor… Raak je af en toe niet gefrustreerd waarom het allemaal zo lastig is vooral omdat ze niks hebben kunnen vinden bij jullie?

Wij hebben in ieder geval nog wel een huiswerk opdracht mee naar huis gekregen (ivm de dubbele kansen).

Fingers crossed voor ons twee!!!

dit moet goedkomen!!
echt wel heel toevallig.
Mijn gyn was naar Nepal geweest en had daar voor al haar patienten een offer gebracht bij een tempel voor vruchtbaarheid. Echt grappig om te horen.
Als je makkelijker zwanger zou kunnen worden door alle mensen die zo meeleven,had ik allang zwanger geweest!! Wat zijn de mensen in het ZH en mijn familie lief!

Nou meis,fijn weekend,en succes met je huiswerk.

groetjes Fleur

Terug
Bovenaan