alabama, moeska, dikkidik,fleur boven aan.

Jeetje Stefan - wat een verhaal en wat mega heftig! We hadden al een bang vermoeden dat er iets ernstigs aan de hand was.... maar dit - my god.... Kan me voorstellen dat je hele wereld op zijn kop staat en oo dat van jullie kleine meisje. Verschrikkelijk om nu alles alleen te doen en dat dikkidik al die bijzondere momenten van jullie meisje moet missen....
Maar het balengrijkste is dat dikkiedik er boven op gaat komen! Wil je haar heel veel sterkte wensen van ons en we denken aan jullie!

@Fleur,
Ik lees ook mee op Freya (berichtenboeken - nog een kindje). Daar kun je elkaar wel prive een berichtje sture. Mocht je daar behoefte aan hebben....

@Alabama,
Blij om weer van je te horen, jammer dat jullie poging is mislukt... Op naar jullie nieuwe uitdaging! Houd ons op de hoogte!

@Fleur en Alabama,
Hier niet anders dan bij jou Fleur. Ik heb op dit moment enorme PMS klachten (mijn bosten staan op knappen). Geen goed teken dus.... Ik verwacht dat het ergens morgen of woensdag door gaat zetten.
Fleur, ik hoop dat jij ons mooi nieuws gaat brengen deze keer!

Liefs Moeska

Tjemig,
ik krijg het hier helemaal koud van,
wat een ongelooflijk verhaal.
Stefan,heel veel sterkte gewenst. Hopelijk is de ontsteking snel over en kan je vrouw toch weer verder behandeld worden. Wens haar van ons hier ook heel veel sterkte!

moeska,ik vrees dat het goede nieuws niet van mij komt,begin al wat te verliezen

liefs Fleur

Beste Stefan,

We verwachten al dat het niet goed ging met Natas omdat ze normaal gesproken erg trouw berichten achterlaat op dit forum. Maar dat het zo slecht gaat had ik niet gedacht. Wat verschrikkelijk naar voor jullie!!!! We kennen elkaar wel niet persoonlijk maar toch heb je het gevoel dat je elkaar een beetje kent, omdat je elkaar op de hoogte houdt via het forum. Heel erg veel sterkte gewenst en ik hoop dat het allemaal goed komt.

Voor de man van dikkikdik, heel veel sterkte in deze moeilijke zware tijd, we zijn er allemaal stil van.

Ik doe mee met babyboom, en daar zit ook een vrouw bij had ivf/icsi laten doen, en kreeg ook last van ontstekingen heeft ook erg lang in het ziekenhuis gelegen, maar is er nu toch bovenop gekomen, en nu dit verhaal van dikkidik, daar schrik je dan toch van als je zo 2 verhalen van vrouwen leest die toch wel wat gemeen hebben.
Ben er gewoon effe stil van.............

Terug
Bovenaan