alabama, moeska, dikkidik,fleur boven aan.

My god - het zou echt te mooi om waar te zijn:).
Wat lief van je gyn trouwens! En inderdaad, dan hadden wij al een heel elftal gehad (ha ha). Fijn dat mensen zo met je meeleven (doet goed). Bij ons zijn veel mensen op de hoogte dat er een kinderwens is voor een tweede kindje en ze weten dat ik die operatie heb gehad maar we hebben eigenlijk aan niemand verteld dat we al met IUI zijn begonnen..... Wilde het tot eind april even voor onszelf houden om even te wennen en je merkt toch dat mensen vragen wat de volgende stap gaat worden. Dus wij zullen het straks ook met wat meer mensen gaan delen.

Is maandag de grote dag voor je kleine meid (school)? Pffff, zie er we tegenop hoor - maar gelukkig kan ze hier niet wachten tot dat 4 jaar wordt (ha ha).

Fijn weekend!

Het is trouwens stil aan de kant van Alabama en maak me ook steeds meer zorgen om dikkidik.....

x

Alabama is denk ik onderhand bezig met IVF,of in ieder geval de voorbereidingen.
Dat dikkidik niet meer reageert is echt niet normaal, ik heb het bange vermoeden dat het echt niet goed met haar gaat.
Helaas is dit forum zo anoniem dat we er op geen enkele manier achter kunnen komen wat er met haar aan de hand is.

Maandag ochtend en donderdag ochtend gaat mijn meisje wennen op school.
Half mei mag ze echt. Volgens mij is ze best zenuwachtig,vande week zegt ze: mama,als ik groot ben,vind ik school dan niet meer eng?
Jemig,mijn hart brak. Maargoed,het zal best snel wennen denk ik.

goed weekend.
liefs Fleur

Mijn hart breekt nu al nu dat ik dit zo lees.... Ik ben daar ook echt goede in. Vind het allemaal misschien nog wel spannender dan haar.... Nu heb je de controle nog maar als ze naar school gaan beginnen de onzekerheden (vriendjes, spele, pesten, pfffff).

Nou meid, ik zal aan je denken!

Doei doei!

ik ben blij dat mijn man haar morgenochtend wegbrengt, dan mag ik haar eind van de ochtend lekker weer ophalen.
En wat betreft vriendjes,pesten etc,dat vind ik ook heel spannend, onze dochter staat zeker niet op de voorgrond met alles,hopelijk laat ze zichzelf niet ondersneeuwen.
doeg

hoi meiden,hoe is het?
Hier alles zijn gangetje. Eind van de week al weer 2 weken na de IUI.
Blijft spannend.
Waarschijnlijk weet ik dinsdag of woensdag al wel meer.
doei
liefs Fleur

Hoi meiden,

Ik ben net terug van 2,5 week vakantie! Vandaar dat jullie niets van mij hoorden. Het wordt dus weer spannend voor jullie, ik duim voor jullie hoor!

Mijn 6e IUI is mislukt, ben op vakantie ongesteld geworden. Balen maar gelukkig had ik afleiding.

Begin mei de eerste intake voor IVF. Wel raar idee, ik had nooit gedacht dat het zo ver zou moeten komen.

Vreemd dat er nog geen nieuws is van Dikkidik, ik heb er geen goed gevoel over.

Wat balen dat je ongesteld bent geworden, je blijft toch altijd een klein beetje hopen dat het een keer aanslaat en je de IVF niet nodig gaat hebben.

Wel lekker dat je nu al snel terecht kan.

Heb je een lekkere vakantie gehad ?
Waar zijn jullie heen geweest?

Vandaag weer heerlijk genieten van het zomerse weer!
Fijne paasdagen
groetjes Fleur

hallo meiden hier een berichtje van dikkidik het gaat zeker niet goed .Ze ligt op dit moment in het vierde ziekenhuis 1 mca 2 vu 3 amc 4 erasmus rotterdam . door alle onstekingen die ze de afgelopen weken (maanden) heeft gehad is het hart er voledig mee gestopt ze ligt nu aan een hart long machine die haar in leven houd .In het AMC had ze een impella in haar linker hart kamer zitten maar die ging maar tien tot viertien dagen mee dus daarom heeft ze nu het andere . Het is nu afwachten of ze in aan merking komt voor een hart transplantatie waar het nu nog niet naar uit ziet want ze heeft nog steeds een onsteking ergens in het lichaam zolang die er is kunnen ze niet verder gaan .Nu was het ook nog afgelopen woensdag de verjaardag van onze dochter yrsa die is vier geworden dus ook afscheid cres en eerste dag basisschool en dit zijn hele nare dagen voor mij want zoiets moet je met ze tweeen doen . ons werdt wel vertelt dat het niet door de ivf gekomen is maar door de onsteking in het lichaam .Ik wil jullie niet af schrikken ivm ivf want dit is een op de weet ik veel kans dat dit meer gebeurt gr stefan

Terug
Bovenaan