alabama

hoe is het meis?
gister heb je de inseminatie gehad toch?
En weer afwachten nu.
Ik moet morgen voor de echo (dag 10),
ben benieuwd hoeveel eitjes er zitten en of het al goed gegroeid is.Vorige keer werd na die echo al gelijk de inseminatie afgesproken, morgen maar weer kijken of het net zo goed is gegroeid als vorige keer.
liefs Fleur

Hey Fleur,

Hier alles goed. Ja, dinsdag de inseminatie gehad. Ging allemaal heel snel, ik had niet eens door dat ze al klaar was. Dus nu maar weer afwachten. 3x is scheepsrecht! Hoe was je echo? Groetjes!

he alabama.

Ik duim weer voor je spannend weer de komende 2 wkn. maar ga lekker genieten en probeer er niet aan tedenken.

fleur:
hoe waren je eitjes dit keer alweer goed gegroeid en wanneer mag je???? dan ga ik ook wwee voor jou duimen.

bij mij is alles rustig rare o gehad maar 2 dgn en erg weinig, maar heb juist nu bukpijn of ik juist nu ongi ga worden. erg apart maarja we zien wel. wij gaan lekekr deze 2 mnd zelf klussen en dan zien we we wel of de wonderen nog niet de deur uit zijn. en anderes ifv.

he meiden stertke maar weer met de wachttijd en ik hiou jullie inde gaten, al ga ik dnek ik nu wel eventjs wat minder op de forum komen.de komenden mnd.

denk aan jullie.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx natas

hoi meiden,
vanochtend voor de echo geweest,eitje groeide iets minder hard dan vorige maand. IUI is afgesproken voor maandag ochtend.
Dus we gaan dr weer voor.

noor,voor jou is het wachten weer begonnen,
hopen dat voor jou dat gezegde waarheid word!

natas,idd een rare menstruatie,misschien toch nog een test er aan wagen? je weet natuurlijk maar nooit

liefs Fleur

he fleur

top dat je maandag mag dus dan waren ze nog best klein als je ma pas mag. Maar ik ga weer duimen voor je.

En Noor ja ik hoop ook echt dat de gezegde uitkomt voorje.

Ik durf niet echt een test tedoen, wacht de volgende mnd maar af, en blijf gewoon klussen in onze eigen tijd enz.
Het is nu wel al heel erg lekker geen prikken te moeten nemen,elke avond.

Heel veel liefs
natasja

@fleur

Heel veel succes maandag. Bij mij was het de ene maand ook later dan de andere dat de eitjes groter waren. Had ondanks de medicijnen de ene maand een korte cyclus en de maand erop weer een langere en zo wisselde ze elkaar heel de tijd af. Ik hoop echt dat deze keer gaat lukken. Ik duim heel hard voor je.

Liefs Supertje

Hoi,

Grappig Fleur, dat je maandag mag, lopen we weer ongeveer een week uit elkaar.

Natas, ik heb beide IUI's ook een korte menstruatie gehad, de 1e keer 2 dagen en de 2e keer 3 dagen. Terwijl ik normaal rond de 7 dagen zat. Dus hoeft niets te betekenen, komt door de hormonen. Hoop voor je dat het in de rustmaanden toch nog spontaan gebeurt!

Terug
Bovenaan