alabama

he meiden.
Ja ik kom weer eens een keerjt kijken hoe het met jullie is.

Alabama:: voor jou is het nu toch weer spannend deze wk???? ooo meid ik hoop het zo voor je.

Fleur jij je 2e poging gehad en dus nu weeer afwachten spannend.

Wij zijn gewoon aan hjet klussen en we wachten af.

Alabama die pukkels ken ik ok al maar tegoed, heb nog nooit zoveel pukkels gehad als met de hormonen spuiten zelfs niet in de pubertijd hahaahaa.

Mijn buurvrouw is dus afgelopen zaterdagnacht bevallen(weer een meisje). ze begin vrijdag avond al. toen kreeg ik dus een giga dip, gelukkig kon me zus via telf me opvangen en daarna me man. Ik gun ze het ook wel maar doet gewoon pijn, omdat hun zo snel en makkelijk een 2e krijgen. binnnen 2 jr 2 kids. En wij nu al weer over een mnd 3jr bezig zijn. maarja nu gaan we morgen heen slik slik, hopelijk kan ik me goed houden.

he meiden hou jullie taai en ik blijf duimen voor jullie en zet ook elke keer een kaarsje aan voor iedereen op deze forum.

xxxxxxxx natas

Hoi Natas,

Hoe was de kraamvisite? Ik vind het als ik er ben wel te doen, ik krijg het meestal pas moeilijk als ik thuis ben (gelukkig).

Nou hier is het vlgs mij weer afgelopen, ik heb sinds gisteren bruinverlies en stolsels (zo noemen ze dat dacht ik, even vies verhaal, zeg maar snottebellen maar dan rood)?

Zit nu op dag 22 dus eigenlijk veeeeeel te vroeg.

joh,wat balen weer. Het had zo'n mooi sinterklaaskadootje kunnen zijn.
Ik dacht altijd dat je 14 dagen na de eisprong ongesteld werd,
hoe zit dat nu dan? Heel raar,ga ik toch eens vragen.
Meis,toch een heel fijn weekend gewenst,ik denk aan je!

Hoi,

Er is hier toch weer iets geks aan de hand. Ik ben niet echt ongesteld geweest, alleen maar die stolsels en bruin bloed. En nu lijkt het te stoppen? Morgen maar weer even bellen met de poli....

Fleur, voor jou begint de spannende week weer, hoe gaat het met de zenuwen?

hoi,
wat raar dat het nu weer stopt?!
zou het dan toch?

Het gaat wel met de zenuwen,
ik heb alleen een humeur,daar word ik zelf niet blij van. Meestal komt de menstruatie dan snel op gang,ik wacht het nog maar even af,
morgen is pas een week na de IUI dus zou wel heel vroeg zijn.
doeg

Terug
Bovenaan