alabama

Gaat lekker hier hoor. Bloed niet helemaal in orde maar daar wordt volgende week verder naar gekeken. Ook erg laag ijzergehalte. Maar de kleine doet het helemaal geweldig en heeft een hele leuke voetbal. Minder fijn is het dat het mijn blaas is maar zelfs dat soort dingen kan ik van genieten. Durfde van de week eindelijk spulletjes te bestellen. Manlief (ja inmiddels getrouwd) gaat volgende week aan de meubeltjes beginnen. Heb een tijdje geen internet gehad dus heb het hier niet allemaal kunnen volgen. Helaas weer een hoop nieuwe namen hier. Had een beetje gehoopt dat de lijst korter zou worden. Maar hoe is het met jou? Geen last van de hormonen? Ik had dat wel hoor. En dan zeggen ze dat je dat snel vergeet maar ik kan het me nog goed voor me halen en blijf me heel bewust van dit wondertje. Ik hoop zo dat jullie me snel volgen. Al dat ellendige hopen en het lange afwachten. Heel veel sterkte en succes gewenst allemaal.

Liefs Supertje

Lekker,zo'n voetballer!
Nee hoor,zonder gekheid,kan me voorstellen dat je geniet. Wel goed dat ze nog even naar je bloed kijken. Hopelijk komt er niks geks uit.

Leuke tijd hoor,je voorbereiden op de komst van je kindje,leuke spulletjes kopen.

Ik heb gelukkig geen last van de hormonen. Morgen ovitrelle spuiten en dan maandag IUI nr2. Zo spannend weer!

veel liefs en laat nog eens wat van je horen,leuk!

Hey hoe ging het vandaag, alles goed verlopen? Hier begint het weer met de dag spannender te worden. Zit weer onder de pukkels en pijnlijke borsten. Niet nieuw voor mij.

Zaterdag ooievaar gezet en pasgeboren babietje gezien van vrienden. Toen ik daar was ging het goed maar daarna heb ik het er wel zwaar mee gehad. Heel blij voor hun en zo'n schattig kindje, maar ook het harde besef dat het bij ons niet zo makkelijk gaat als bij hun. Tja. Doorbijten maar he.

Hoi,
ja alles goed gegaan.
Ik moest wel lang wachten,ik was er precies op tijd,helaas werd ik pas 3 kwartier later naar binnen geroepen.Lab was traag deze keer.

Dat je zo'n last hebt van pukkels...erg vervelend,nu maar hopen dat het een reden heeft!

Het blijft lastig vind ik om andere mensen zo gelukkig te zien met hun babietje.Niet dat we het ze niet gunnen,maar zeer doet het wel.
meid,zet hem op,nog een weekje en dan weet je meer!
liefs Fleur

even terug komend op mijn berichtje van vanochtend,
een vriendin belde net om te vertelde dat ze weer zwanger is(1e poging).
Tjemig,even hard zitten huilen,en we gaan er weer voor!!
Ik gun het ze van harte,ze heeft al 3 keer een miskraam gehad,dus echt niet iets om jaloers op te zijn. Wel weer even slikken!

Ja, dat soort dingen komt gewoon hard aan. Je hebt gewoon het gevoel van: "nu ben ik eerst aan de beurt en dan mogen jullie allemaal weer".

Ik brand iedere avond een kaarsje voor iedereen op het forum. Ik ga voor je duimen dat het raak is deze keer!

Terug
Bovenaan