Alle afvallers verzamelen :)

Marina....65 kilo als doel....ben jaloers op je!!!Denk dat dat mijn doel is in mijn volgende leven ha ha!!!
Maar inderdaad, iedereen zijn eigen lichaam, zijn eigen strijd...hier moet er denk ik ook zo'n 20 kg af na 2 zwangerschappen binnen 1,5 jaar....
Ik was voor de kerst al een beetje begonnen, begin a.s zaterdag 2 januari weer.Heb een kleine break vanaf de 1e kerstdag gehouden en pak het over een paar dagen weer op.Ging tot nu toe best goed.Volg het Dr. Frank diet (geen koolhydraten) en sport nu 3 keer per week: 2 lesjes spinning (met manlief) en 1 keer zumba per week (met vriendin).
Hoe doen jullie 't?Qua voeding aanpassen en extra beweging?
Groetjes Roos.

ook hier wil ik zo,n 10a15kilo kwijt weeg nu 70kilo maar ben maar 1,63klein dus wil weer tussen de 55en60wegen,tis bij mij ook echt alleen mn boven lichaam grrr
hoe willen jullie eigenlijk lijnen?vanaf februari kan ik weer sporten ivm een operatie 7januari,lijnen wil ik al wel mee beginne

liefs

Hoi
Ik wil ook graag mee doen ik wil ook minstnes 20 kilo kwijt.
Alleen wij kijken wel hoever we komen, omdat wij ook weer voor een tweede kindje willen gaan.

Groetjes Willy

hoi roos,

Het verschil zit hem ook duidelijk denk ik in het feit dat je 4 (als ik het goed heb) mooie kindjes heb gekregen en ik 1tje, hihi
Als ik foto's van mezelf terug zie, denk ik echt vaak;
wauw wat een lijf, hahahaha
Vroeger woog ik 55 kilo en na de zwangerschap van Daniel 74.
Na een tijdje was er wel weer iets af, en ben ik later enorm aan het lijnen geweest en woog 67 kilo, toen weer depri tijden gehad en veel gesnoept en woog ik weer zo 71.
Nu heb ik wel voor mezelf duidelijk dat die 55 kilo niet meer hoeft.
Het liefst weeg ik 60 kilo maar als ik onder de 65 kilo zit ben ik daar al heel blij mee.

De dag voor kerst, hihi, woog ik 69 kilo.
Na oud en nieuw alles weer goed oppakken en goed mn best doen.......zucht....

Liefs Marina

Ja, inderdaad, kan liggen aan het feit dat ik 4 zwangerschappen heb gehad.Wat dat betreft ben ik blij dat ons gezinnetje nu compleet is, met 4 kinders, en ik me helemaal kan storten op mijn lichaam.En het niet meer hoef te onderbreken voor een zwangerschap.Maar moet ook eerlijk bekennen dat ik echt alles heb tegen zitten, erfelijkheid, mijn moeder en haar moeder waren (en zijn) niet de slanksten, verders een traagwerkende schildklier, een chronische darmziekte met daarbij behorende medicatie die ervoor zorgen dat ik vocht vast houd etc etc...Maar ik ga er helemaal voor.Wil niks gebruiken als excuus.
Heb op zijn ligtst (schrijf je vast niet zo) 69 gewogen, na kind 2, maar moet echt heel goed bezig gaan zijn om dat weer te halen.Zo'n kilootje of 74 vind ik ook prima, we gaan ons best doen!!!
Vind dit topic echt een goed plan, kunnen we elkaar er echt doorheen slepen!!!!!
IK begin a.s zaterdag.
Groetjes Roos.
P.S, Wel herkenbaar hoor, bij depri buien ben ik ook zo een paar kilo zwaarder...

hahaha jah als ik weer in de put zit dan roept de chocola vanuit de kelderkast dat het hel gezelligkan zijn...

Ik koop nu heel bewust niets lekker meer op 1 pak koekjes (vaak die ik niet lust hihi) en 1 zak chips voor als mn broertje of zusjes onverwachts binnenvallen of vrienden aanwippen.
Als ik dan een flinke snaai trek krijg, dan grijp ik mis, op dat moment niet grappig maar het helpt wel.

Ik heb met de feestdagen overal bewust wat minder van gegeten maar ben toch weer iets afgevallen, het is een wonder!!

Liefs Marina

wat ben ik blij dat ik niet de enige ben die meer wil/moet afvallen zeg

@roos : hier ook wat dingen tegenzitten : moet erg uitkijken met sporten ivm hernia en bekkeninstabiliteit en ook het dikmaakgen geerfd maar dan van mijn vader

maar idd met volle kracht ertegenaan
maar vind t wel moeilijk om een begin te maken vooral nu er nog zo veel lekkers in huis is van de kerst en voor oud en nieuw
ben blij als die dagen geweest zijn dan word hier ook niks meer gehaald
ben momenteel ook niks afgevallen maar zelfs een kilo aangekomen :'(

wil graag onder de 80 wegen ben 1.80 groot maar mijn streefgewicht is 74 ( als ik dat ooit haal )

groetjes maurilla

Hey ik doe ook mee!
Ben wel al stiekem bezig... Elke dag voor de tv met zo'n blij dvd'tje oefeningen doen.... Gelukkig dat we rolluiken hebben! Ik zal nu rond de 71 kg wegen ( was 75), wil ook eerst naar de 65 die vast houden en dan nog misschien 3-4 kg eraf. Mijn doel is om van de zomer weer in de bikini te kunnen...

Merk wel dat ik meer spierkracht krijg en het evenwicht stukken beter geworden is sinds ik oefeningen doe, helaas gaat het gewicht er nog niet zo hard af.

Allemaal heel vaal succes!
Groetjes Wen

Terug
Bovenaan