Alle afvallers verzamelen :)

He meiden,

Gelukkig nog een hoop meiden die er zin in hebben, nou ja.. zin :)
Ik begin zelf ook maandag en ben van plan een beetje te gaan Sonja Bakkeren en verder goed op te letten. Meer water drinken en vaker de fiets of de wandelwagen nemen, Ik wil in ieder geval 10 kg kwijt, misschien iets meer. Ik durf even niet op de weegschaal, vandaar dat ik niet de exacte stand van zaken weet...
Vanavond nog lekker mee eten !
Zou het handig zijn om een overzichtje te maken ?
Iedereen een hele fijne jaarwisseling !
Liefs, Sophie

hoi meiden,

ik hoef gelukkig niet af te vallen, maar ik wil wel even iedereen heeeeel veel succes wensen.

ik heb ooit wel eens een weekend een ontgiftingsdieet gevolgd. dat was een weekend extreem gezond eten. moet zeggen dat ik me daarna echt weer kip lekker voelde. ik moet het nog ergens hebben liggen, dus als iemand interesse heeft geef dan maar een seintje dan zoek ik het op (het is niet zo zeer om af te vallen, maar soms helpt het wel als een goede start om al het ongezonde uit je lijf te krijgen)

groetjes linda
ps allemaal een heel gezond en sportief 2010 gewenst

Hallo,

ook ik doe nog steeds mee. Na 3 weken dr Frank, was er 5 kilo af. De zaterdag voor kerst heb ik me bezondigd aan flink wat bonbons, daarna op dinsdag uit eten geweest, daarna kerst...... maandag tot en met woensdag weer netjes dr Frank gedaan. Gisteren heerlijk appelbeignets gegeten en gewokt. Daarna heerlijk was baco'tjes gedronken. Morgen gaan we weer verder waar we gebleven waren.
Ik ga eerst voor 10 kilo eraf, maar wil graag minstens 25 kilo eraf.

Groetjes danielle

Hoi,

Ook ik hoef gelukkig in gewicht eigenlijk niet echt iets kwijt, maar ik wil wel weer wat strakker in mijn vel, dus meer bewegen!
Ik wil jullie wel veel succes wensen, mijn zus is 45kilo afgevallen en zit nu al ruim 3jaar op gewicht, dus het kan zeker, maar het is een hele uitdaging dus toi toi toi allemaal!

Gr MJ

Hoi!
Ben ik weer!
Ik ben meteen gistermorgen op de weegschaal gaan staan en ik moet zeggen: het valt me nog mee.
Ik weeg nu 83kilo en wil het liefste 75 of minder wegen.
Ben ooit 25kilo kwijtgeraakt mbv een dietiste, maar helaas zaten er alweer snel 7-8 kilo aan.
De laatste keer dat ik SONJA BAKKER (express zo groot, want mijn vriend probeert mee te lezen;-))
goed volgde woog ik 75kilo.
Tja, en toen kwam Isabelle en ben ik na de bevalling eigenlijk in hetzelfde patroon verder gegaan...
Dus maandag wordt Sonja weer uit de kast gehaald.

Hoe zit het trouwens met bijhouden van de resultaten?
Want je kunt volgens mij geen lijstjes invoeren.
Ik weet dat er iemand was die goed overweg kon met dit soort dingen, maar werkt het ook op het forum zoals het nu is?
En hoe houden we het bij, per week of per 2 weken?
Zetten we er percentages bij hoeveel je van je streefgewicht kwijt bent?

Ik lees het wel.

Allemaal superveel succes!!!

Liefs Monica

Terug
Bovenaan