alleenstaande aanstaande moeders

Hoi hoi! hier nog een single aanstaande moeder. Ook op zoek naar meiden in dezelfde situatie om ervaringen mee te delen. Zelf was het bij mij onverwacht en ongepland maar wel bewust de keuze gemaakt de zwangerschap door te zetten. Nu in de dertiende week dus nog een tijdje te gaan! Hoever ben jij nu? Ben benieuwd naar jouw verhaal. Groetjes

Hoi gebruiker263045, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij mij gaat het allemaal goed, geen klachten en bij jou, hoe voel je je? Was je zwangerschap gepland of onverwacht? Ik ben nu in de 16de week dus over 4weekjes alweer op de helft en eind augustus uitgerekend. Groetjes

Hallo,

Dit is een oud forum, maar ik hoop het op deze manier nieuw leven in te kunnen blazen.
Ik ben op zoek naar alleenstaande aanstaande moeders, waarvan de partner heeft besloten om ervan weg te lopen. Misschien kunnen we kletsen, ervaringen delen etc.
Ik ben nu 10 weken zwanger, ongepland, maar inmiddels gewenst! Ik hoop wat te horen!
Groetjes

Hallo allemaal 
Ik weet niet zo goed of ik hier thuis hoor maar ben al weken op zoek naar andere vrouwen die een beetje in hetzelfde schuitje zitten als ik. 
Ben nu 21 weken zwanger heb al 2 kindjes uit een eerdere relatie die ik 6 jaar zo goed als alleen heb opgevoed.
Nu een nieuwe partner die dolgraag een kindje wilde ondanks al mijn complicaties tijdens mijn vorige zwangerschappen en heel goed wist waar hij aan begon. 
Dolgelukkig waren we toen het na meer dan een half jaar raak was en oh wat was hij lief voor me. 
Dit duurde helaas maar tot week 8 en alles sloeg om. Zoveel ruzie hebben we nog nooit gemaakt en ik gooide het maar op die eerste 3 maanden daarna zou het beter gaan. 
Helaas denk ik zelf dat ik een zwangerschap depressie heb. En na 20 weken durfde ik dit eindelijk met mijn partner te delen. Dat het niet aan hem lag maar waarschijnlijk grotendeels aan mij. Of hij aub het begrip kon tonen dan zou ik hem meer laten gaan als ik weet eens chagrijnig was. Helaas wil hij niet verder misschien als ik normaal kan doen of evt na de zwangerschap. Kan het gewoon niet begrijpen. Je laat een vrouw met depressie en jou kind in haar buik achter omdat je zelf even niet gelukkig bent. En ik dan alsof ik hierom vraag. Totaal geen begrip behalve voor zichzelf want oh wat is hij zielig en voelt hij zich rot. 
Sta ik dan met 2 kids en een dikke buik alleen voor een moeilijke verdere zwangerschap een geplande keizersnede en geen man naast me. 
Help ?

Hoi Sasha,
Wat Een heftig verhaal! Wat moet je je alleen voelen. Ik ben nu 12 weken zwanger en mijn vriend is bij me weg en de paniek slaat bij mij ook regelmatig toe! 
Als je wilt kunnen we misschien mailadressen of telefoonnummers uitwisselen?
liefs

Hoi,
Ik zit ook in een vergelijkbare situatie. Een paar dagen nadat het uitging met mijn vriend en ik kwam ik erachter dat ik zwanger was. Mijn vriend was eerst erg blij met de zwangerschap, maar wilde er van de ene op de andere dag niks meer van weten. Heeft mij overal op geblokkeerd en ik heb al een maand geen contact meer gehad. Ik heb het er erg moeilijk mee.
misschien kunnen we inderdaad telefoonnummers of mailadressen uitwisselen? Lijkt mij best fijn om met iemand die in een soort gelijke situatie zit te praten! 

Terug
Bovenaan