alleenstaande aanstaande moeders

Dag allen, hier hetzelfde verhaal. Van vorige nog hebben over babynamen naar ik zie het niet meer zitten en beëindig de relatie. Weet me ook even geen raad . 

Hoi allemaal, 
Is deze topic nog actief? Of kunnen we hem weer actief maken? Ik zie regelmatig topics voorbij komen van dames die in verwachting zijn en waarvan de relatie of voor of na de ontdekking is verbroken en de zwangerschap en het ouderschap dus alleen moeten doen. Ook bij mij dreigt dit het geval te zijn, onze relatie staat helaas ook op verbreken (niet vanwege de komst van de baby, maar omdat het samen gewoon niet meer gaat). Ik ben er erg verdrietig en angstig over hoe ik dit straks alleen moet gaan doen. Ik lees dit bij meerdere, misschien kunnen we al onze verhalen en zorgen hier bundelen en elkaar wat steunen?
Liefs, L. 

Hallo allen,
Ik ben 1.5 week voordat ik wist dat ik zwanger was bij mijn partner weggegaan. Ik ben nu 5 weken zwanger. Dus nog heel pril.
Ik heb vanmiddag een gesprek bij de huisarts omdat ik zo verdrietig en angstig ben. Mijn ex wil een abortus maar ik word zo ontzettend verdrietig van dat idee..

Hoi Borboleta,
Ik geloof dat ik ook op jou topic heb gereageerd.
Wat een ontzettend moeilijke situatie, ik herken je angst en verdriet. Wellicht kan de huisarts te doorverwijzen naar de pop poli, die kunnen je helpen op psychisch gebied tijdens de zwangerschap, ik heb daar nu ook een gesprek aangevraagd.
Als je zo verdrietig wordt van het idee van een abortus kan ik maar 1 ding zeggen, niet doen! Het is jou lijf en jou kindje. Alleen omdat je ex dit zou willen moet je dat echr niet doen. Bovendien zal een abortus kliniek dit ook niet uitvoeren als ze horen dat niet beide ouders er achter staan. Het wordt zwaar, maar niet onmogelijk meis! Ik zit zelf ook nog wel in de fase van wanhoop maar ik geloof er wel in dat dit gaat zakken en dat als we dit allemaal een plekje hebben kunnen geven we dit gewoon gaan rocken samen met ons kindje!
Liefs, L. 

Terug
Bovenaan