alleenstaande aanstaande moeders

Hi alleenstaande aanstaande mama’s. 
Ook ik sta er helaas alleen voor, ex wil er niks mee te maken hebben en heeft er een handje van om zo af en toe erg moeilijk te doen .. hoe voelen jullie je? Ik heb soms erg gemixte gevoelens maar lieve mensen om me heen gelukkig. Verder gelukkig nog nergens last van (vandaag precies 6 weken). 
Hoe ver zijn jullie nu? 

Liefs, 

Hallo,
Ik ben nu 8,5 week zwanger, geen papa in beeld en ik kwam er gisteren achter dat ik zwanger ben van een tweeling. Ik weet even niet meer hoe ik me voel. Bang, boos, blij, in paniek, in shock.
Ik zou ook graag met mensen willen praten die ook alleenstaande moeder worden. 

Groetjes.

Hallo!Ik ben een single mommy to be, 21 jaar oud en ik kan niet wachten tot baby er is! Ook ik zou het leuk vinden om in contact te komen met wat andere single mama's. Ik ben inmiddels bijna 16 weken en in oktober uitgerekend.Heeft iemand interesse? :)Groetjes.

Ladies, 
Zijn hier nog meiden actief? 
Ik ben ook aanstaand alleenstaand moeder.. nu net 7 weken zwanger van mijn eerste kindje dus ik heb nog ff.. 
Erg spannend en eng en tegelijkertijd enorm geweldig.. ?

Ook ik ben alleenstaand! 28 jaar oud en heb met mijn ex een kindje van 3 jaar. Onverwachts zwanger en hij wilde geen 2de omdat de 1ste meer werk en energie kostte dan hij verwacht had.. 
We hadden besloten absoluut geen 2de te willen na de bevalling van nr 1. Nu onverwachts zwanger en hij dacht dat ik wel een abortus ging doen. Ik dacht dat ook.. :p Toen ik eenmaal voor de abortus stond kon ik het niet meer en moest kiezen: kind weg of hij weg. Ik heb gekozen om het kind te houden en nu al 29 weken zwanger waarvan ik er 25 alleen ben :p 

Hier hetzelfde ben 10 weken zwanger en zou graag in contact komen met andere alleenstaande zwangeren. Misschien dat we mail adressen/ telefoon nummer uit kunnen wisselen ?? 

ik ben nu 9 weken zwanger en hij heeft mij 1 maand geleden verlaten heftig heb paniek en angst weet het niet meer wil graag contact met andere om hierover te praten 

Terug
Bovenaan