alleenstaande moeder

Hoi,

Ik ben een alleenstaande moeder van een dochtertje van 14 maanden.
En ben op zoek naar ook alleenstaande moeders.
Ben sinds een half jaartje alleen en woon nu tijdelijk bij mijn ouders in huis met mijn dochter.
Zijn er nog meer alleenstaande moeders.

groetjes

Hoi!

Zover ik weet zijn er tot nu toe nog geen alleenstaande moeders op t forum, maar je bent natuurlijk van harte welkom!!

Ik voel me af en toe wel een alleenstaande moeder, mijn vriend is heel erg veel weg (militair) en wat de administratie etc betreft en dingen regelen en vakantie plannen doe ik ook allemaal. Ik trek dus voornamelijk de kar. We hebben alleen wel 2 inkomens ( ik werk 3 dagen) uiteindlijk zijn we met zijn 3en.. Ik kan me wel een beetje voorstellen dat het erg zwaar kan zijn, dus heb zeker respect voor je!

Ik heb de laatste tijd ook wel eens wat strubelingen in de relatie dat het door mijn hoofd speelt om op te stappen, maar ik probeer er nog voor te gaan en te vechten met de hoop op verbetering.. Ben je alleenstaand omdat de relatie niet meer ging? Je hoeft t natuurlijk niet te vertellen hoor!

In ieder geval welkom op het forum, het is hier altijd gezellie en ik heb veel gehad aan de adviezen hier!

Groetjes Evelien

Hoi evelien,

Na heel lang proberen heb ik er goed over nagedacht en besloten dat ik alleen met mijn dochter gelukkiger ben dan.
Het is een rot tijd geweest en nog wel want we hebben nog een koophuis wat maar niet verkocht wordt.
Als ik gelukkiger ben is mijn dochter dat ook, en we zijn tot een goede omgangsregeling gekomen en dat is alleen maar fijn voor mijn dochter.

groetjes

Heftig hoor!

Als ik het niet meer zie zitten heb heb ik in mijn hoofd ook alles precies hoe ik het ga doen, maarja in het echt is toch even anders.
Kan me voorstellen dat t rot is dat t huis niet verkoopt. Je wil er op een bepaald moment gewoon klaar mee zijn en dan blijft dit je achtervolgen... Naja er moet gewoon tijd overheen, het komt uiteindelijk allemaal goed .

In ieder geval kun je hier op t forum al je frustraties kwijt mocht je daar behoefte aan hebben, of gewoon af en toe mee lezen met de sores van een ander... ;-)

Doegie!

Hoi,

Volgens mij zijn hier inderdaad geen alleenstaande moeders. Maar je bent welkom om mee te kletsen. En ik ben zelf kind van gescheiden ouders, dus als je advies oid nodig hebt dan hoor ik het wel.
Trouwens wel pittig zeg.....

groetjes Mariska

Tja, ik ben wel alleenstaande moeder geweest. Dus ik weet hoe het is en hoe het voelt. Om financieel, fysiek en mentaal alles alleen te moeten doen. Ik ben alweer jaren bij mijn huidige man, maar ben een twee jaar alleen met mijn oudste zoon geweest. Die is nu 7.

Hoi,

Ik ben zelf (gelukkig) geen alleenstaande moeder maar mijn schoonzusje heeft ook in eenzelfde situatie gezeten. Ook zij hebben toen nog een jaar noodgedwongen bij elkaar gewoond omdat hun huis niet verkocht. Ik kan je zeggen dat ook mijn neefje beter af was toen ze uiteindelijk echt uit elkaar waren omdat hij geen ruzie meer om zich heen had.
Nu helaas weer wel want mijn schoonzusje heeft een nieuwe vriend en is nu overal tegen wat haar ex doet. Maar dat is een ander verhaal.

Ik wens je erg veel sterkte en je mag altijd meekletsen, het is hier erg gezellig en bij tijd en wijlen kun je hier ook je frustaties goed kwijt.

Groetjes
Inge

Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties allemaal, jammer dat ik de eerst alleenstaande moeder ben.
Maar vooral wil ik graag wat nieuwe contacten opdoen en over de kindertjes kletsen.
Mijn dochter heet maud en is en echte meid. Bijna altijd vrolijk.
Sinds deze week kan ze echt helemaal zelf lopen. Ze had het ineens door en nu komt ze over.
Ze is nu voor het eerst een lang weekend met haar vader op vakantie. Naar duitsland, het is best ver dat vind ik best lastig ik ben gewoon erg hard aan het werk en druk bezig met van alles zodat ik er niet teveel aan moet denken.
Maandag zie ik haar gelukkig weer.
Hoe is het met jullie kindjes?

groetjes van linda

Terug
Bovenaan