alleenstaande moeder

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
Hoi Linda,

Gezellig dat je er bij komt. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, en aanspraak heb je hier genoeg. We hebben een erg gezellig forum met een hele gezellige sfeer. Leuk dat je er ook bij komt en ik ben erg benieuwd naar Maud dus laat de foto's maar komen :)

liefs Linda

Ik wil best een foto plaatsen maar ik weet niet hoe?

groetjes van linda

Als je Hyves hebt met foto's dan kun je gewoon met je rechtermuisknop kopieren en plakken. Anders kan het via www.photobucket.com ook daar kopieren en plakken

groeten Linda

Hoi Maud,

ik ben danwel geen alleenstaande moeder, maar wil je ff zeggen dat ik het  harstikke knap van je vind dat jullie het met zn 2tjes rooien.
Er komen vast betere tijden voor jullie, daar ben ik van overtuigd!
Ik weet dat het niet makkelijk moet zijn voor je.
Had ook een vriendin die alleenstaande moeder was met 2 kids, maar die baktte er echt nix van. En nu nog niet volgens mij. Ga er niet meer om...

Hier kun je altijd je hart luchten. Er zal altijd iemand zijn (vaak meerdere) die reactie geeft.

Liefs Debby.

Hallo dames,

Bedankt voor alle reacties, maud is nu met haar vader op vakantie en ik mis haar echt heel erg. Ik verveel me enorm als ze er niet is.
Mijn vriendinnen zijn druk met hun gezinnetjes en dat doet best pijn.
Ik moet maar iets gaan vinden dat me bezig houdt als maud er niet is.

als jullie foto's willen kijken kijk dan maar op mijn hyves www.lindalelystad.hyves.nl

groetjes van linda

hey hey,
wilde je toevoegen op hyves, zodat je ook mijn kleine man kon bewonderen, maar had een heel verhaal getikt bij de uitnodiging en toen bleek mn verhaal te lang! en daarna lukte t me niet om t weer te doen.
Dus mss dat jij mij wilt uitnodigen? www.saspeters.hyes.nl.

Leuk grietje je dochtertje Maud. leuke verjaardagsfoto's ook!
nou tot op het forum en tot hyves,

gr. Saskia.

Ook ik heb je  uitgenodigd op  hyves  op hyves!!

E WELKOM hier!! Je kan hier alles kwijt, echt keiprettig en we hebben allemaal wel tips en tricks voor elkaar en de kinders!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Ik heb je ook meteen op hyves toegevoegd. We zijn hier trouwens echt altijd heel gezellig (beetje arrogant misschien om te zeggen) en we steunen elkaar en delen een hoop. Gezellig dat je ook meekletst!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan