alleenstaande moeder

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
Hoi Linda,
Wat een mooie dochter heb je!
Knap dat je het allemaal alleen rooit...moedig hoor dat je zo'n beslissing hebt durven nemen.
Enneh, welkom op het forum!!    

Groetjes,
Laura

Hoi meiden,

Leuk dat we allemaal op hyves kunnen kletsen en de kindertjes kunnen zien van elkaar.
Gelukkig komt mijn dochter vandaag weer thuis ze is 4 dagen weg geweest en ik vind dat best lang.

groetjes van linda

Ja, das wel moeilijk altijd. Mijn zoontje is nu op vakantie met zijn vader. Hij is nu al twee weken weg, en nu nog een week en dan komt hij weer thuis. Nu ben ik er wel aangewend, hij is al 7, dus dit gaat al 6 vakanties zo, maar ik vond het in het begin ook zooooooooooo moeilijk. Vooral omdat ik het eigenlijk niet eerlijk vond. Ik had zoiets van, ja jij hebt er voor gekozen om weg te gaan. Maar ja, dat gevoel slijt ook, al vind ik het nog steeds de grootste eikel van de hele wereld (ok, en bush ook, hahaha)

Hoi,

Eigenlijk hoor ik hier niet helemaal (mijn zoontje is van september vorig jaar). Maar ik zat hier ff rond te neuzen en vond jouw berichtje. En ja hoor...ook ik ben een alleenstaande mama. Onze kids schelen dan wel wat, maar over het alleen-mama-schap kan ik meepraten hoor!
Ook ik woon op dit moment nog bij mijn ouders om ff de boel op de rails te zetten. En dan hoop ik binnenkort een huisje te betrekken samen met m'n zoontje.
Misschien wel gezellig om ervaringen uit te wisselen.

Groetjes Rinske

Terug
Bovenaan