Alleenstaande moeders gezocht

Hi Do,
Hoe is het? Hopelijk voel je je vandaag iets beter. 
Je was er snel bij dus met de symptomen en de test. Ik kan af en toe nog steeds niet begrijpen dat ik het compleet heb gemist. Hoewel het niet zo vreemd is omdat ik 2x ‘ongesteld’ werd. Maar toch.. ik heb op aandringen van een vriendin een test gedaan en omdat ik er zeker van wilde zijn dat het geen zwangerschap was. Was er 200% van overtuigd...
De misselijkheid begon rond de 9e week. Ik dacht toen dat het een virus was omdat ik net terug was van vakantie. Verder heb ik last van extreme moeheid en lusteloosheid. En zo’n beetje dagelijks hoofdpijn. Soms zelfs de hele dag door. Misselijkheid is nog niet helemaal weg. Ik heb ook weinig eetlust en ik ben een tikkende tijdbom ? Af en toe nog gevoelige borsten, wel continu gevoelige tepels maar daar valt mee te leven. 
De nipt test heb ik niet gedaan omdat het misschien (onnodig) stress met zich meebrengt en geen 100% zekerheid geeft. Ga jij de nipt test laten doen?
?? Sunny
 
Hoi Sunny!
 
Sorry gister heb ik een druk dagje gehad! Ja ik voelde me gelukkig gisteren wel goed ja, moest savonds werken. Ik merk dat ik op een gegeven moment een slechte dag heb, en dan is dat weer even ok voor max 3 dagen, dan heb ik weet een mindere dag. Ik heb wel schrik dat ik op een gegeven moment me slecht ga blijven voelen, maar daar denk ik zo min mogelijk aan. 
 
Ik heb de nipt test opgezocht, en ik ga het zeker weten wel laten doen. Dan weet ik ook of het een of tweeeiig is etc. Maar belangrijker vind ik om te weten of ze gezond zijn. Voor mij zou het namelijk wel een reden zijn om de zwangerschap af te breken. Maar ook daar gaan we niet vanuit!
 
liefs,
 
Do
 
Hi Do,
Hoe is het met je? Sorry voor mijn late reactie maar ik was de afgelopen dagen een beetje van de rader. Niet lekker in m’n vel en voel me heel eenzaam. Weet echt niet of ik het aankan in m’n eentje. 
Weet je al wanneer je de NIPT test gaat laten doen? En hoe voel je je verder?
Liefs Sunny ?
 
Hoi Sunny!
 
sorry ik heb soms problemen om in te loggen op de site. Jammer dat ik de app niet kan downloaden in de Belgische app store. 
Ik voel me heel erg afwisselend, en ik snap hoe jij je voelt. Af en toe vraag ik mezelf ook echt af waar ik mee bezig ben, maar ergens weet ik ook dat dit mij heel veel geluk gaat brengen. 
 
Ik ga 29augustus de nipt test laten doen. Ik ben enorm benieuwd, kan eigenlijk niet wachten. Maar heb 6augustus ook nog een echo gepland staan. Zou dan graag van beide een kloppend hartje willen horen. 
Is het misschien een idee om via e-mail of whatsapp contact te houden? Dat gaat iets makkelijker vermoed ik, en dat is iets meer privé!
x
Do
 
Hi Do! 
Email of app lijkt me inderdaad een goed idee maar ik weet niet of er een mogelijkheid is om een prive bericht met mijn nummer te sturen. Dan kunnen we makkelijker contact houden. Ik ga eens kijken wat mogelijk is. 
xxx
 
Ik had een tijd terug een apparte e-mail aangemaakt, e-mail me anders daarop en dan stuur ik je mijn nummer wel. Het email adres is echtwelgewenst@gmail.com?
 
x
Do
 
Terug
Bovenaan