Alleenstaande moeders, hoe doen jullie dat..?

Hoi Bianca,

Zoals je misschien weet ben ik nog niet zo erg lang op dit forum, maar ik lees zeer regelmatig mee (elke keer als de computer aangaat = bijna elke dag) en plaats ook nog zo nu en dan. Maar wat ik hier boven lees zegt mij toch echt dat je al een paar hele goede vriendinnen heb waar je op terug kunt vallen en die je bij willen staan. Ik heb zelf gelukkig geen ervaring met het alleen mama zijn en daar ben ik ook super dankbaar voor, en ik heb echt respect voor jullie die het alleen moeten doen met 1 of meerdere kleintjes.....

Lieve Bianca en andere mama ´s,
ik zit hier met kippenvel en prikkende ogen iedereen haar verhaal te lezen.

Ik probeer het niet op mijzelf te betrekken maar toch doe ik het wel een beetje. Ik zat vanmorgen weer te balen toen manlief weer ging ´bijbeunen ´. De extra centen die ook wij hard nodig hebben....

Tja, ik heb geen tips, in ieder geval niet de gouden en niet één die er al niet staat.
Het lijkt mij enorm vervelend om er alleen voor te staan, ook moeilijk en soms eenzaam.
Maar sommige vrouwen worden er ook heel sterk van als ze toch alles een beetje op een rijtje hebben....
Dat wens alle mama ´s die in situaties zitten waarin het voornamelijk op hun neer komt.

Maar je kind zien spelen met een ander kind en zelf lekker theeleuten met die moeder kan ook heerlijk werken op je humeur en kracht.
Ook ik zit er wel eens doorheen en laat dan de boel de boel en ga iets doen waar ik weer een lekker gevoel van krijg.

Nou ja, veel sterkte....

Dikke knuffel voor jullie
Renske

He Bianca,

Ik ben geen alleenstaande moeder, maar wij hebben het ook niet echt breed, dus ik weet wat je bedoeld. Ik heb het al vaker gezegd hier, maar ik heb veel respect voor de moeders die het alleen moeten doen. Echt super!

Aan Esme heb je gelukkig ook een goede vriendin, ik zou Sep alleen niet bij haar brengen, ze is nu 30, dus dan begint ze bejaard en vergeetachtig te worden hoor! Hahaha (gelukkig kan Esme het hebben).

Dikke kus van Marieke en Lyanne

Terug
Bovenaan