Allemaal anders gelopen... bij wie ook?

Herken je probleem en zorgen al mijn kinderen zijn prematuur geboren.

gelukkig gelukkig is na veel ellende en ziekhuis lopen nu met de kinderen alles goed   zover het goed kan zijn twee van mijn kinderen ondervinden nog steeds de lasten van hun vroege geboorte

Als je je hart eens lekker wil luchten of het even niet ziet zitten kijk maar of ik op de msn zit....

l.pit@hotmail.com

Heel veel sterkte voor jou en je man

Groeten Leona

hoi mamamoeder

mijn zwangerschap en bevalling was helemaal geweldig alles ging helemaal top, alleen toen was er wat niet goed met mn kleine, de ziekte van hirschsprung..     echt zo klote, en hij mag pas over 6 maanden geopereerd worden, heeft iemand ook dit meegemaakt??
groetjes Danielle

Hallo allemaal

Bij ons liep het ook anders,na een redelijk normale bevalling is onze 2e dochter geboren,helaas na 10 dagen had ze 39,2 graden koorts.
Met spoed opgenomen,want de artsen dachten aan hersenvliesontsteking,na 2 ruggenprikken en 1 blaas punctie kwamen de artsen erachter dat ze een gecompliceerde urineweg infectie had.
"gelukkig"
Ze moest uiteraard nog in z huis blijven tot ze geen koorts meer had.
En thuis is ze eerst nog aan het infuus geweest en daarna medicijnen via haar mondje.

We hebben echt een paar dagen in doodsangst gezeten en niet gedacht dat we ze levend mee naar huis kregen.
(krijg weer tranen in m'n ogen)
We lopen nog steeds in het ziekenhuis om te weten waar het nu vandaan kwam,maar hoogst waarschijnlijk "domme"pech.

Nog steeds heb ik er moeite mee dat dat hummeltje zoveel meegemaakt heeft.
Ik wens alle papa's en mama's met zieke kindjes heel veel sterkte!!!!!!!!

quote: Daniellev19 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2006 22:39:26'));

hoi mamamoeder

mijn
zwangerschap en bevalling was helemaal geweldig alles ging helemaal
top, alleen toen was er wat niet goed met mn kleine, de ziekte van
hirschsprung..     echt zo klote, en hij mag pas over 6 maanden
geopereerd worden, heeft iemand ook dit meegemaakt??
groetjes Danielle

hoi mirjam scholten, waarom heb je mn tekst gekopieerd? wil je daarmee iets duidelijk maken dat je het ook heb meegemaakt? omdat je er helaas verder niks anders heb bij geschreven..
ik hoop op reactie

Groetjes Daniellev19

Hoi Danielle,

Wist niet eens dat ik je tekst gekopieerd had, maar zal nu reageren ! Ik heb zelf geen kindje met hirschprung maar weet er wel alles van. Ik was 14 jaar toen mijn jongste broertje Jaap-Jan geboren werd. Alles leek goed maar in de nacht zijn ze keihard met hem naar het ziekenhuis gereden. Dachten aan een hartafwijking. Die nacht is hij geopereerd aan zijn darmen, vlak voor de operatie was zijn darm al geperforeerd door de hoge druk die erop stond met als gevolg buikvliesontsteking. Mijn broertje heeft z`n eerste levensjaar veel moeten vechten voor zijn leven. Ook hij had hirschprung, een vrij onbekende ziekte. je hoort er heel weinig over. Vandaar dat ik toen ik jou berichtje las dacht he zal ik reageren ? mijn broertje is nu 17 jaar. Tot zijn derde verjaardag heeft hij een stoma gehad en heel veel ziekenhuisopname's. Na een hertseloperatie had hij nog maar een heel klein stukje dikke darm dat nog wel werkte. Dat is zijn geluk want daardoor is de stoma niet meer nodig. Wel nog vaak last van krampen en andere darmstoornissen. Als je hem nu ziet is het echt een gave gozer, die al heel wat meegemaakt heeft in zijn jonge leven maar nooit zijn levenslust verloor ! Ik ben als zus echt trots op hem. Ik weet dat de weg die voor jullie ligt erg spannend en onzeker is. Heel veel sterkte ! en waarschijnlijk weet je al wel dat er een speciale patientenvereniging bestaat ? doei groetjes en liefs van Mirjam

Terug
Bovenaan