Allemaal anders gelopen... bij wie ook?

Hoi Danielle,

Wil ik nog aan je vragen, hoe gaat het met jullie kindje ? mag het thuis blijven tot aan de operatie of ligt hij/zij in het ziekenhuis ? En heb je een dochter of een zoon gekregen ? doei gr Mirjam

hoi mirjam

ik wilde toch nog even reageren,
je vraagt om het geslacht dat is een jongetje(t komt ook meer voor bij jongens dan meisjes had ik gelezen)
eerst was de bedoeling dat hij pas na 6 maanden geopereerd zou worden, toen hadden we 2 weken geleden een poly afspraak en toen zei de arts binnen 2 maanden, dat was best schikken want dan komt het toch ineens dichtbij, en ineens 3 dagen later lag er een broef van het zh in de bus dat de operatie de aankomende dinsdag zou zijn.. schikken was dat zeg, hadden we echt niet verwacht, maar goed afgelopen maanden is mn ventje dus opgenomen, darmen gespoeld ect, en dinsdag de operatie gehad en het was de bedoeling dat hij nog 10 tot 14 dagen in het zh zou blijven maar we hebben een heel sterk kindje alles ging zo goed, hij poept al heel goed, en mocht dus vandaag mee naar huis, het is nu echt een vrolijk mannetje geworden,lacht veel en is heel wakker en levenidig, echt goed! ik ben toch wel blij dat de operatie nog zo snel was want dat gedoe met klix en canule s was ook maar niks!
dus het gaat gelukkig allemaal perfect, en nu kunnen we ECHT gaan genieten van onze blije baby! bedankt voor de intresse!

Groetjes Danielle 20  en Dion (9weken)

Terug
Bovenaan